Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Hur många katter kan man ha i en 2:a på 70 kvadrat?

Ja regelmässig 9 som någon sa.

Men om man har mista tanke för djuren så tycker jag att man kan ha max 3 st i en 2:a. Vi har tre stycken katter i vår tvåa och det är precis på håret att det funkar (alla utekatter såklart)

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn
    Laurora skrev 2011-10-03 09:14:41 följande:
    Okej :) jag har en sån luftrenare (ozonrenare... eller va de heter) i det rummat där kattsanden är, och en låda med tak, lucka och en matta framför. Det gör underverk. Sen har jag en automatisk robotdammsugare som går varje dag

angående maten så får de bara olivers petfood, visst den luktar torrfodret men inte om ozonapparaten är på!

Så det går, men det kostar om man vill ha det fräscht utan att slita ihjäl sig
    Men vi har inget av detta även har vi en jättefräch lägenhet på 56 kvadrat och tre (ute)katter, men jag är ju noga med att städa så det inte ska bli "crazy catlady hem". Glad
  • April barn
    echk skrev 2011-10-04 10:57:28 följande:
    Exakt. Om folk skulle veta hur många katter som fryser ihjäl utomhus varje vinter så skulle dom nog tänka om. 
    Mina katter vet iallafall hur man hittar hem ?? Och när det är vinter är de oftast bara runt huset.
  • April barn
    Grande Rock skrev 2011-10-03 19:46:48 följande:
    noll, djur hör inte hemma i stan
    Haha vem har sagt att man måste bo i stan för att bo i lägenhet, riktigt nyfiken?
  • April barn
    Zeppi skrev 2011-10-04 22:13:46 följande:
    Lördagsgodis: Vi har köpt en loc8tor plus och är riktigt nöjda.Det finns andra modeller men vi valde denna, lätt display läsa av. Efter första dagen glömde katterna att den satt på halsbanden. De hänger men vi tejpa upp den mot halsbandet så katterna inte skulle störas, rekommenderas! Den finns i Sverige men i annonsen hade den något annat namn.

Vi köpte här: www.loc8tor.com/uk/loc8tor-plus-pack.html?___...
    Skulle också vilja ha sådan, men alla våra katter sliter av sig halsbanden på bara någon timme Obestämd
Svar på tråden Hur många katter kan man ha i en 2:a på 70 kvadrat?