• Vienzi

Lugg - coolt eller töntigt?

Jag står i valet och kvalet om jag ska klippa lugg eller ej men jag har med mig en känsla från när jag var liten att det är lite töntigt (förmodligen för att jag hade både lugg och glasögon och aldrig riktigt var bland de populära i klassen... ).

Så, går det att vara snygg och cool i lugg eller är det för evigt förknippat med att vara präktig?

• Svar på tråden Lugg - coolt eller töntigt?
  • Lady without tattoo

Huvudsaken är vad du tycker att du passar i.Vad du känner dig bekväm i.Varför bli styrd av andras åsikter?

Yrke: Leg pratkvarn
  • Lily of the Hollow

Jag tycker oftast att det är sjukt snyggt med lugg! Däremot passar inte jag i lugg alls.. :(

• Vienzi
    Lady without tattoo skrev 2011-10-03 14:27:09 följande:
    Huvudsaken är vad du tycker att du passar i.Vad du känner dig bekväm i.Varför bli styrd av andras åsikter?
    Jag är nyfiken på andras åsikter, därmed inte sagt att jag styrs av dem.

Men jag kommer att rådgöra med min frisör, jag litar på hennes kompetens...
  • 010306

Jag tycker att det är snyggt både med lugg & glasögon ;)

Jag när jag var mer nyklippt i april.. funderar på att klippa till det så igen men det jobbiga med mitt hår är att det är så tjockt & har självfall så måste platta platta om det ska se normalt ut :P 

Om man ser präktig ut beror väll på hur man klär sig , sminkar sig i övrigt.
  • Vienzi
    SailorGirl skrev 2011-10-03 14:32:56 följande:
    Du har slutat skolan nu, eller hur?
    Det är längesen jag slutade skolan men vissa saker sitter kvar...
  • roffe

Jag klippte lugg i fredags och har bara fått positiva kommentarer så är du sugen, kör på det :) Håret växer ändå ut ganska snabbt, om ett par mån kan man kamma det som snedlugg om man vill osv :)

• Vienzi

Marias99: Ja, det där såg inte ett dugg töntigt ut.

• 010306

Tack Vienzi :) fick många bra kommentarer när jag hade håret så.. så passar du i det så kör på det tycker jag :)

Svar på tråden Lugg - coolt eller töntigt?