• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur många hål i öronen får din 12åriga flicka ha?
  • TrailerTrash

Så många hon vill

I love the smell of shit in the morning
  • Linda1976

Jag hade själv 1 i vänster och 3 i höger när jag var 13, så vem är jag att bestämma det..  Dock inte en massa piercings i brosket godkänner jag - det är så jäkla svårläkt. Men vanliga hål i mjukdelarna... Kör på!

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Petronella01

När jag var 12 hade jag tre, två i ena snibben (nu har jag tre i samma snibb). Ville ha högre upp, men då svullnade hela örat upp, så det vara bara att ge upp. Nu har jag ingen dotter, och vill min son ha hål i örat en vacker dag så är det det samma. Eftersom jag är både tatuerad och piercad så har jag lite svårt att argumentera emot. Tycker dessutom att man får dekorera sig som man vill. I din ålder ska man väl dock helst ha en förälders medgivande

• Insatt

Hon hade möjligtvis fått ha ett i varje snibb. Fler hade fått vänta till efter 18 för jag hade velat ge henne chansen till att komma på bättre tankar angående det. Jag tycker att det är grymt fult med massa hål i öronen. Två av mina systrar har haft det och deras öron ser helt missbildade ut nu.

• Susanne 977

Inga!

jag fick själv hål tidigt. Första när jag var tre år.
    Sen har jag två i ena och fyra i andra örat som alla gjordes före jag var 15år..
    Jag ångrar dem grymt och använder aldrig örhängen pga problem med allergier osv.

• HoneyCandySugar

En i varje örsnibb. Då arbetsmarknaden är väldigt hård, vill jag att hon ska få chans att tänka över beslutet lite.
    (Har ingen dotter, men om jag skulle få...)

Svar på tråden hur många hål i öronen får din 12åriga flicka ha?