• MammasSmåHjärtan

Är ni tillsammans med den som du har barn med ?!

hur länge har ni vart ihop nu och innan ni skaffa barn.

om JA dela med nått guld tips för hur man håller kärleken vid liv och får ihop vardagen

om du svara NEJ förklara kort om vad som gick fel 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni tillsammans med den som du har barn med ?!
  • Trident5678

Vi blev tillsammans 2000, gifte oss 2002, fick barn 2007 och 2010, och vi är fortfarande gifta med varandra.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • SarTo

Dela på hushållsarbetet! (50/50, inte 70/30 eller nåt sånt...)
    Demokrati.
    Ge och ta.

• kärlektillminaflickor

Blev tsm 2005 , flyttade ihop 2006, fick dottern 2008, gifte oss 2009, väntar andra barnet nu i dec 2011..

• sandra04

Blev tillsammans 2001,fick barn 2004, vi bor fortfarande ihop.Glad

• Shibby 78

Träffades 2002, sonen föddes 2005, separerade 2007, flyttade ihop igen 2009, gifte oss 2011 och nu kommer barn nr 2 2011 oxå

Vad gick fel? Hmmm, ingen aning egentligen. Vi tappade kärleken och var elaka mot varandra. Efter att varit separerade 2 år så insåg vi vårt misstag och nu är det vi för resten av livet (känns det som)
    Tar inte varandra för givna på samma sätt längre .

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • tahira

Ja. Jag är 23 nu och vi har varit tillsammans sedan jag var 15 och han var 19. Vår son är 5,5.

Har inget "guldtips", saker liksom bara flyter på. Vi är de vi är och vi trivs bra med varandra och älskar varandra. Har samma grundläggande värderingar, men uppmuntrar även varandras individuella tankesätt. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • anansie

På våran 1-årsdag var jag gravid i sjätte månaden Flört kan ju tillägga att det inte var planerat men ack så välkommet. På onsdag blir vår dotter 8 månader Skrattande

• Superbia

Ja. Vi hade varit tillsammans i 4 år när vi fick våra första barn, nu i 6 år och har tre barn tillsammans (jag hoppas på många till).

Några tips på hur man håller ihop vet jag inte. Prata med varandra är väl en grundregel för att det ska funka. Många förhållanden går under på grund av bristande kommunikation.

♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • RedTopaz

Ja, har samma pappa till alla mina tre och vi är gifta. Vi har varit ett par i 8,5år.
    Utan konstant kommunikation och viljan att sammarbeta hade det aldrig gått!!

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
Svar på tråden Är ni tillsammans med den som du har barn med ?!