• Anonym (Vill ha)

Varför har transor sötare kläder än "riktiga" tjejer?

Hur kan det komma sig att en del transor är mycket sötare och gulligare klädda än "riktiga" tjejer? Jag önskar att tjejer klädde sig mycket femininare och flickigare än de gör idag.Som de goda exemplen ovan.
  • Svar på tråden Varför har transor sötare kläder än "riktiga" tjejer?
  • faffner

Det finns tjejer med den stilen, eller liknande stilar. Ta t ex tjejer som har "lolita"-stilen. Sedan drar väl transorna, eller åtminstone showtransorna det feminina till sin spets. Annars är det väl en smaksak. Jag tror att den där stilen är för extrem för många, och många tycker nog att det rent utsagt är skitfult ;)

• Jässicää88

kan inte påstå att de är vackert haha!

• UntilTheDark

Haha visst, jättegulligt. Not. 

• Anonym (Vill ha)
    faffner skrev 2011-10-03 23:00:15 följande:
    Det finns tjejer med den stilen, eller liknande stilar. Ta t ex tjejer som har "lolita"-stilen. Sedan drar väl transorna, eller åtminstone showtransorna det feminina till sin spets. Annars är det väl en smaksak. Jag tror att den där stilen är för extrem för många, och många tycker nog att det rent utsagt är skitfult ;)
    Jo Lolitorna är det gyllene undantaget såklart.
  • La Lola

Vi som är födda med snippa har redan passerat prinsesstadiet när vi var 4 år.

Killarna fick kanske aldrig chansen o lever istället ut det när de vågar som vuxna....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Vill ha)
    La Lola skrev 2011-10-03 23:06:27 följande:
    Vi som är födda med snippa har redan passerat prinsesstadiet när vi var 4 år.

Killarna fick kanske aldrig chansen o lever istället ut det när de vågar som vuxna....
    Kanske kan vara så... Men finns det inga tjejer som vill vara prinseesor även efter 4?
  • Anonym

Hehehe, nää, skulle inte tro det. Klär mig i det jag tycker är fint, faller inte under kategorin lolita direkt men å andra sidan så vill jag inte att min karl ska gå utklädd som brandman heller även om det skulle vara jävligt upphetsande;)

• La Lola
    Anonym (Vill ha) skrev 2011-10-03 23:08:07 följande:
    Kanske kan vara så... Men finns det inga tjejer som vill vara prinseesor även efter 4?
    Nä tack o lov så växer vi upp o inser vad som är snyggt i klädväg.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Vill ha)
    La Lola skrev 2011-10-03 23:11:48 följande:
    Nä tack o lov så växer vi upp o inser vad som är snyggt i klädväg.
    Man ska inte alltid växa upp så fort.
Svar på tråden Varför har transor sötare kläder än "riktiga" tjejer?