• Anonym (Funderar)

Bröst

Nyfiken är jag, funderar ibland. Vet att det är mer än kåthet som generera bröstvårtor som är styva , frångå vad det är som gör att dom blr styva.
    När man möter eller ser en kvinna/tjej med styva bröstvårtor som syns igenom, oavsett om det är med eller utan bh. Hur känner du dig när du har styva bröstvårtor, säger du det till din väninna...
    nyfiken man som tittar lite försynt.

• Svar på tråden Bröst
  • MattiasFru

Kan ha styva för att det är kallt, för att tyget "skaver" över dom osv. Och nej det är inget jag pratar om, ser inte anledningen till det

• Anonym (öh)

Jag märker inte när jag har styva bröstvårtor. De blir ju fan styva av allt, tyg som skaver, kyla och massa annat. Tänker du på när dina bröstvårtor blir styva? Berättar du det för dina vänner?

• Neko
    Anonym (öh) skrev 2011-10-03 23:46:42 följande:
    Jag märker inte när jag har styva bröstvårtor. De blir ju fan styva av allt, tyg som skaver, kyla och massa annat. Tänker du på när dina bröstvårtor blir styva? Berättar du det för dina vänner?
  • Anonym
    Anonym (öh) skrev 2011-10-03 23:46:42 följande:
    Skål
  • Anonym

Varför vill killar läsa in så jäkla mycket i tjejers styva bröstvårtor?

• Benzaiten

bröstvårtorna är nog oftare styva av massa annat än just kåthet... i vart fall om det är tuttar du ser på andra platser o sammanhang än i sängkammaren

det inte så att bara för att en tjej har "pattstånd" (som tydligen vissa killar gillar att kalla det) så betyder det att hon är kåt. Förmodligen fryser hon eller så har tröjan gnuggats mot bröstvårtan, kanske en rysning eller att de bara rent spontant blivit styva.

Styva av kåthet blir de i sexuella sammanhang av beröring, knull och självknull, inte när man tar en fika på stan liksom...

• Benzaiten

Jag glömde: Nej oftast kanske man inte märker att man fått stiffy. Bara om man fryser riktigt mkt eller när man har sex men vardagsstiffy känner man oftast inte att man fått, men ibland kan nån omtänksam kille informera en om det för att vara lite skojig sådär. Skrikandes

Sitter heller inte o säger till vänninan: OJ! nu har du allt fått tuttefräs du! _Eller: shit vad styv jag blev nu!

nä not really...

• Trust me

Konstigt att ingen har sagt att det ens kan vara så att det i något fall kan bero på sexuella tankar eller känslor. Bröstvårtor styvnar om man HAR sex och då för ATT man har sex. I alla andra situationer är kvinnor och deras bröst helt avsexualiserade för dem själva.

Tror ni ens själva på det här?

Let me corrupt you
  • glad i livet

Om mina bröst styvnar av att jag fryser eller av tröjan märker jag det inte ens. Styvnar de för att jag dessutom tänker på upphetsande saker så har jag ingen lust att medge det för mina väninnor. Det är väldigt sällan de styvnar av endast kåthet utan beröring dock. Om jag blir kåt hamnar blodet snarare mellan benen.

• Platypus

När mina bröstvårtor styvnar så är det ju inget jag i normala fall kommenterar för någon.

Kommentaren blir väl snarare att "Gud vad kallt det var" och då styvnar ju de flestas bröstvårtor (även mäns), men det är inget man tänker på.

Sen varierar nog graden av hur lätt de styvnar lika mycket som skillnaderna mellan olika peroner, dvs oändligt mycket (nästan) 

Svar på tråden Bröst