• Anonym (Funderar)

Bröst

Nyfiken är jag, funderar ibland. Vet att det är mer än kåthet som generera bröstvårtor som är styva , frångå vad det är som gör att dom blr styva.
    När man möter eller ser en kvinna/tjej med styva bröstvårtor som syns igenom, oavsett om det är med eller utan bh. Hur känner du dig när du har styva bröstvårtor, säger du det till din väninna...
    nyfiken man som tittar lite försynt.

• Svar på tråden Bröst
  • Anonym

Sen är ju en del helt enkelt skapta så, med synliga bröstvårtor, medan andra har indragna eller platta. Möter du en tjej med styva bröstvårtor ska du absolut inte dra nån slutsats att hon går omkring och är kåt. Som föregående talare skrivit så tror jag få tjejer får styva vårtor endast av tanken på sex, krävs nog oftast beröring också.

• Neko

Det är väl samma som för killar eller? Bröstvårtor som bröstvårtor liksom? ^^

• Anonym (tuttfia)

Min kille kommenterar ofta "oj vad kåt du är, bröstvårtorna är styva" och jag fattar ingenting. Noll kåt och har inte ens märkt att de blivit hårda. Enda gången jag känner att de blir styva är när det är kallt så hela vårtgården och allt drar ihop sig för då gör det nästan ont.

Mina kan vara hårda för att några sekunder senare sjunka ihop, var jag bara kåt en halv minut då? Eller bara ena bröstet blev kåt?

• Anonym
    Anonym (Funderar) skrev 2011-10-03 23:42:01 följande:
    Nyfiken är jag, funderar ibland. Vet att det är mer än kåthet som generera bröstvårtor som är styva , frångå vad det är som gör att dom blr styva.
    När man möter eller ser en kvinna/tjej med styva bröstvårtor som syns igenom, oavsett om det är med eller utan bh. Hur känner du dig när du har styva bröstvårtor, säger du det till din väninna...
    nyfiken man som tittar lite försynt.
    Mina blir styva när det är för kallt (framförallt) och av tillräckligt mycket stimulans. Bröstvårtans styvhet har dock sällan något med själva kåtheten att göra för mig (och många, många andra)... Och nej, givetvis är det inget jag går omkring och pratar om mina kompisar med. Brukar du berätta för grabbarna att "nu styvnar mina bröstvårtor" ?? Män har ju faktiskt också bröstvårtor, du borde ju veta hur det känns och när dom styvnar.
  • Anonym (Kwinna)

Känner definitivt när mina blir styva. När jag fryser riktigt mycket kan det göra riktigt ont. Hade piercing i bröstvårtan men fick ta ut den till slut för just den vårtan blev så hård hela tiden, det gjorde ont och dessutom syntes det genom både bh och tröja att jag inte bara hade en jättestyv bröstvårta, utan att den vad piercad också synd, jag gillade min piercing

• gaud

Synen av en kvinnas styva bröstvårtor gör mig kåt och det gäller nog många andra män. Kanske är det så att de män som tror att en kvinna är kåt när hennes bröstvårtor är styva helt enkelt projicerar sin egen uppfattning på kvinnan.

• Platypus
    gaud skrev 2011-10-04 17:15:23 följande:
    Synen av en kvinnas styva bröstvårtor gör mig kåt och det gäller nog många andra män. Kanske är det så att de män som tror att en kvinna är kåt när hennes bröstvårtor är styva helt enkelt projicerar sin egen uppfattning på kvinnan.
    Äntligen en man som fattat
  • Anonym (anna)
    gaud skrev 2011-10-04 17:15:23 följande:
    Ja tänk vad lite män vet om kvinnor? Är ni inte ett dugg intresserade egentligen? Egoister. De blir styva om man ammar med ibland. Är det kallt ute så är alla människor kåta då?
  • cpOFFER

jag brukar köra på massutskick till hela telefonboken samt uppdatera min status på facebook när jag har tuttfräs

Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • Anonym (Funderar)

TS

trevligt med alla seriösa svar. Menade mest om man sa till sin kompis när hon hade det, , syns ofta i affärer , menar bryr sig ni tjejer om det styvna. så att ni ta på tröja..
    menar av ren vänlighet att man säger det till sin vän  

• Neko

Jag märker det inte och bryr mej inte. Om det skulle synas så gör det väl inget heller, det är ju ingen stor grej?

• Philipsson
    Neko skrev 2011-10-04 12:58:44 följande:
    Det är väl samma som för killar eller? Bröstvårtor som bröstvårtor liksom? ^^
    Nej, det är det väl inte ändå. Mäns bröstvårtor har väl knappast nån sexuell laddning.
  • Anonym (anna)
    Philipsson skrev 2011-10-05 18:20:22 följande:
    Nej, det är det väl inte ändå. Mäns bröstvårtor har väl knappast nån sexuell laddning.
    Har de inte?? Klart de har, dessutom blir de lika styva av samma saker.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Funderar) skrev 2011-10-05 17:29:59 följande:
    TS

trevligt med alla seriösa svar. Menade mest om man sa till sin kompis när hon hade det, , syns ofta i affärer , menar bryr sig ni tjejer om det styvna. så att ni ta på tröja..
    Nä det tror jag inte nån säger till en kompis. Tror inte tjejer bryr sig så mycket heller. Jag har då inte sett när mina kompisar har det.
  • Anonym

Varför skulle man säga till? Tycker du att vi ska skämmas att vi har denna allmänmänskliga funktion? Killar råkar ju ut för exakt samma sak.

• Anonym (jupp)

klart jag brukar informera vännerna om när jag har styva bröstvårtor. Det är bara vanligt hyfs det.

• Philipsson
    Anonym (anna) skrev 2011-10-06 12:44:08 följande:
    Har de inte?? Klart de har, dessutom blir de lika styva av samma saker.
    Jasså! Har jag aldrig märkt och jag är ju, i motsats till dig, man.
  • sanning och konsekvens
    Anonym (jupp) skrev 2011-10-07 11:42:20 följande:
    klart jag brukar informera vännerna om när jag har styva bröstvårtor. Det är bara vanligt hyfs det.

haha, yeaa right  
  • och
    Anonym (Funderar) skrev 2011-10-05 17:29:59 följande:
    TS

Absolut, det säger jag till om direkt så hon kan ta på sig tröjan som alla tjejer alltid bär med sig i handväskan in case of emergency. Att bevaka tjejkompisars bröst är något man alltid gör, det hör till god ton.

Likaså säger jag till om jag möter en man som har stånd. Han kan ju ha missat det själv och behöver kanske ta en kall dusch istället för att gå runt och stirra på styvna bröstvårtor.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
Svar på tråden Bröst