Outsiders
Outsiders började idag på Kanal 5 kl 20.00 så det är just nu.
Idag handlar det om Furries. Det är.. spännande..
Tittar ni? 
Outsiders började idag på Kanal 5 kl 20.00 så det är just nu.
Idag handlar det om Furries. Det är.. spännande..
Tittar ni? 
Haha ja alltså jag vet inte riktigt vad jag ska tänka..
Just nu tänker jag bara på ett avsnitt från CSI då ett bord har skett på ett Furryconvention och det är en gigantisk orgie i ett rum där massa djurutklädda människor ligger och juckar på varandra och har sig. 
Ett bord? Ett mord snarare hahaha
Jag har inga som helst problem med övriga som är med i programmet men just Pao(?) gör mig obekväm, jag kan inte titta när hon pratar och äter och spinner och leker och .. .. Jag känner att jag rent av rodnar!
Varför?
Jag måste läsa mer om det här sen känner jag, nu är jag trött och kan inte tänka rakt!
Men det där du skrev lykantrophona gav mig roliga (på ett bra sätt) bilder i huvudet, en pilot som är en sengångare.
Jag såg inte, glömde bort det men ska se det sen!
Jag har sett en annan dokumentär om Buck och även "skäggiga dameen" så jag visste vilka de var.
Spännande! Jag ska titta på det senare ikväll, vi har OnDemand så jag gissar på att det går att titta när barnen har kommit i säng!
Jag gillar sånt där med udda fobier haha
Jag har precis börjat titta och jag vill redan gråta, det märks verkligen hur dåligt Yvette mår.. Stackare! Jag vill bara krama henne och skrika att hon duger som hon är!