Inlägg från: Taitas |Visa alla inlägg
  • Taitas

Outsiders

Outsiders började idag på Kanal 5 kl 20.00 så det är just nu.

Idag handlar det om Furries. Det är.. spännande..
    Tittar ni? Glad

• Svar på tråden Outsiders
  • Taitas

Haha ja alltså jag vet inte riktigt vad jag ska tänka..

Just nu tänker jag bara på ett avsnitt från CSI då ett bord har skett på ett Furryconvention och det är en gigantisk orgie i ett rum där massa djurutklädda människor ligger och juckar på varandra och har sig. Drömmer

• Taitas

Jag har inga som helst problem med övriga som är med i programmet men just Pao(?) gör mig obekväm, jag kan inte titta när hon pratar och äter och spinner och leker och .. .. Jag känner att jag rent av rodnar!
    Varför?

• Taitas

Jag måste läsa mer om det här sen känner jag, nu är jag trött och kan inte tänka rakt!

Men det där du skrev lykantrophona gav mig roliga (på ett bra sätt) bilder i huvudet, en pilot som är en sengångare.

• Taitas
    blubberer skrev 2011-10-05 12:08:22 följande:
    Jag förstår inte de här människorna men försöker vara open minded för deras skull (försöker att inte tänka att det är något psykiskt fel på dem även om det ligger lätt till hands, på samma sätt som det inte är psykiskt fel på till exempel homosexuella). Däremot tyckte jag att det var fruktansvärt obehagligt att se den tyska killen/blålila vargen springa och skrämma tjejer på stan. När det (vad det än handlar om) går ut över andra som inte är med på det så är det fel.
    Samma här, det bara skriker i huvudet att det är helt fel och samtidigt tystar jag det genom att försöka se en annan sida av saken och inte nöja mig med min första tanke. Jag vill inte vara sån.
    Jag tycker inte att det är något konstigt alls med transsexuella och skulle aldrig envist säga han om en som tydligt är en hon (t.ex Vanessa som var i Big Brother där alla haters skrev han om henne osv).
  • Taitas

Jag såg inte, glömde bort det men ska se det sen!
    Jag har sett en annan dokumentär om Buck och även "skäggiga dameen" så jag visste vilka de var.

• Taitas

Spännande! Jag ska titta på det senare ikväll, vi har OnDemand så jag gissar på att det går att titta när barnen har kommit i säng!

Jag gillar sånt där med udda fobier haha

• Taitas

Jag har precis börjat titta och jag vill redan gråta, det märks verkligen hur dåligt Yvette mår.. Stackare! Jag vill bara krama henne och skrika att hon duger som hon är!

Svar på tråden Outsiders