Inlägg från: KattenKorven |Visa alla inlägg
  • KattenKorven

Outsiders

Både gulligt och knäppt tycker jag.

• KattenKorven

Ja, det kändes lite sorgligt att pao hoppades att hon skulle kunna få svans i framtiden och pratade som att forskning på detta pågick. Vilket jag har svårt att se att det gör.

• KattenKorven

Känner mig inte direkt övertygad av litteraturen du postade. En snubbe som påstår att han kommer göra surren och datten inom si och s

• KattenKorven

Ops.

... Så många år känns inte trovärdig. För mig funkar inte stalking cat-länken så jag kan inte se vad som finns där. Men det är milsvid skillnad mellan att få morrhår och en "fungerande svans".

• KattenKorven

Neko, det är sorgligt eftersom det inte kommer att hända. Inte sorgligt att hon vill det, men sorgligt att det hon drömmer om aldrig kommer bli verklighet för henne.

• KattenKorven

Jävla knubbfingrar!

Jag måste säga att hur ballt det än vore med svans, vingar eller whatever så tror jag inte det kommer hända under vår livstid. Dels av medicinska skäl men också för att jag tror att många har åsikter kring hur lämpligt det är att blanda djur och människa. Jag tror att det till exempel är väldigt svårt att få anslag till den typen av forskning. För att det anses vara omoraliskt. Och ogudaaktigt. Vilket påverkar rätt mycket i m

• KattenKorven

Känns jättebra att hon är nöjd med hur programmet blev, även om det blev förvirrat med begreppen ibland.

Svar på tråden Outsiders