• Anonym (Gillartrosor)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Anni) skrev 2024-11-04 22:07:17 följande:

Det verkar som det är några som vill att forumet ska dö genom att trycka tummen ner på allt som dom ogillar  

Ja det verkar så men är väldigt tacksam att du delar med dig vad du har för fina trosor på dig. Flört
    Röda hipsters är riktigt sexigt ju  Tungan ute
  • Anonym (Tobban)

Jag förstår dig men samtidigt så blir det ledsamt då hatarna vinner. Dom får som dom vill. Självklart gör du som du själv vill och givetvis respekterar vi alla ditt beslut. Det är hatarna som inte gillas!

Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-04 06:18:26 följande:
    Jag slutar att uppdatera på grund av alla som trycker tummen ner på mina inlägg 
  • Anonym (Babe)

Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.

Skam den som ger sig! 

Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan! 

• Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Babe) skrev 2024-11-07 17:06:24 följande:

Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.

Skam den som ger sig! 

Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan! 

Stadigt är bra och vita är fint!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Babe) skrev 2024-11-07 17:06:24 följande:

Nu är det ganska uppenbart  alla ner tummar kommer från en och samma person efter som inte ett inlägg i denna tråd har fått en enda ner tumme idag
  • Anonym (Snyggmorsa)

Blev utan idag efter önskemål från mannen, fick i uppdrag att råka visa det🙈

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?