Vilken färg har du på dina trosor idag?
Det verkar som det är några som vill att forumet ska dö genom att trycka tummen ner på allt som dom ogillar

Röda hipsters är riktigt sexigt ju

Det verkar som det är några som vill att forumet ska dö genom att trycka tummen ner på allt som dom ogillar
Jag förstår dig men samtidigt så blir det ledsamt då hatarna vinner. Dom får som dom vill. Självklart gör du som du själv vill och givetvis respekterar vi alla ditt beslut. Det är hatarna som inte gillas!
Vita hipster
Svarta spetsstring
Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.
Skam den som ger sig!
Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan!
Oj, jag förstår om tjejer avstår sina uppdateringar när nån/några bitter/bittra medlem/medlemmar (?) verkar parkerat i tråden.
Skam den som ger sig!
Har idag ett par stadiga vita bomullstrosor på med spets. Småkyligt utomhus på cykel om fårskinnsskyddet ligger kvar på hatthyllan!
Blev utan idag efter önskemål från mannen, fick i uppdrag att råka visa det🙈
Jag har vita strumpor idag
Svarta ck stringtrosor