• Anonym (Varmkorv)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (2big4you) skrev 2014-05-22 13:47:13 följande:
    Vad äckliga ni som frågar/svarar på denna fråga...ta hand om era barn och skit i vad folk bär för underkläder/hur deras bajs ser ut På morgonen! Lägg ner era facebook sidor och skaffa er riktiga liv! gå ut och jobba istället för att ta emot socialbidrag!. ni är inte Lyckliga men ni kan bli det....lämna era dåliga förhållanden det finns bättre därute...är ni oskulder? Eran tid kommer...sniffar ni på Grannens underkläder till vardags eller smeker små barn på rumpan så visst svara på denna fråga :har era trosor någonsin gjort en Pedofil lycklig??
    Att du orkar svara ens då? Det finns massor av skittrådar här, det är nog tom. en majoritet här! Inte kan man skriva en massa skit i alla trådar man inte tycker är av vettig natur, då skulle nog alla trådar få typ dessa reaktioner. Smaken är som baken - delad!
  • Anonym (2big4you)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2014-05-22 20:32:14 följande:
    Att du orkar svara ens då? Det finns massor av skittrådar här, det är nog tom. en majoritet här! Inte kan man skriva en massa skit i alla trådar man inte tycker är av vettig natur, då skulle nog alla trådar få typ dessa reaktioner. Smaken är som baken - delad!

ähh jag bara skriver strunt i strunt trådar när jag sitter på dasset och försöker pressa ut en korv som minst är 5.5 cm i diameter... Ingen fara jag skriver i någon annan tråd när tarmen vill så att säga...puss o kram
  • Anonym (killen)
    IsDimma skrev 2014-05-22 16:21:27 följande:
    Ett par röda med tunna vita ränder. I boxermodell.

Låter grymt. Råkar du ha en bild? Herroom?
  • Anonym (2big4you)
    Itpoh6 skrev 2014-05-23 10:47:30 följande:
    Svarta hipsters.

Blääää sätt på dig mammaluker istället med hål i så tampongsnöret kan hänga ut.. Mmm finns inget sexigare än att dra i snöret och Få se den lilla brunröda saken sakta titta ut...mmmm jag har någon annans trosor på mig nu ett par gula spets trosor som jag snodde Från tvättstugan i en villa i sthlm mmmmmm
  • Anonym (anyy)
    killar kolla sajten 

http://www.meet2flirt.com/

och den är vit  med små hjärtan

• Anonym (p1)
    Anonym (anyy) skrev 2014-05-24 13:08:32 följande:
    killar kolla sajten 

www.meet2flirt.com/

och den är vit  med små hjärtan
    Vad är det vi ska kolla in på siten?
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?