• Anonym (J)

Vilken färg har du på dina trosor idag?

spets hipster, turcosa. Allt syns, luftigt och sköna nu när det är sommar. :)

• Noname00
    MissK70 skrev 2014-07-28 14:09:57 följande:

Svarta spets hipster/halv string.

En bild säger mer än 1000 ord
  • olof1
    Mia Sthlm skrev 2014-07-28 17:30:59 följande:
    Svarta glansiga string

• milla02

Jag har gröna string på mig idag.
    Jag fick köpa ett gäng hipstertrosor i dag för min chef gillar inte att jag har string på mig när jag jobbar

• Mia Sthlm
    milla02 skrev 2014-07-28 18:37:17 följande:

Jag har gröna string på mig idag.
    Jag fick köpa ett gäng hipstertrosor i dag för min chef gillar inte att jag har string på mig när jag jobbar

Trist chef du har.
    Min sa på fyllan på en julfest att han gillade att jag "kåtade upp kunderna"! Jag blev inte förbannad utan tog det mer som en komplimang (var ganska full själv också).
    Tycker om att klä mig sexigt och att stringen syns genom tunna byxor gör mig inget.Cool
  • milla02
    Mia Sthlm skrev 2014-07-28 18:56:07 följande:
    Trist chef du har.
    Min sa på fyllan på en julfest att han gillade att jag "kåtade upp kunderna"! Jag blev inte förbannad utan tog det mer som en komplimang (var ganska full själv också).
    Tycker om att klä mig sexigt och att stringen syns genom tunna byxor gör mig inget.Cool
    Hon är jätte trist.
    Hon har råkat sätt att jag har string på mig varje dag för dom kikar fram när man böjer sig sen eller går ner på huk  och det tyckte hon in passade där jag jobbar.
    Det gör mig heller inget om nån ser att jag har sting på mig
  • Esoada

Är det ett bra samtalsämne när man är med en kille att fråga om han vill gissa färgen på ens trosor? Och om han vill kolla vilken färg man har på trosorna? Glad

• Anonym (Troslös)

Då det är tropisk värme ute går jag med kjol och utan trosor. Fläktar skönt.

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?