Vilken färg har du på dina trosor idag?
Men.. Det var väl utomordentligt dumt! Vad är det för jobb som kräver modell tråkigare? Verkar vara ett ohederligt yrke!
Men.. Det var väl utomordentligt dumt! Vad är det för jobb som kräver modell tråkigare? Verkar vara ett ohederligt yrke!
Jag skulle nog tycka det var mer service i att visa den.. Men jag förstår, många av tjejerna på mitt jobb verkar tänka likadant, mormorsvarianter för hela slanten.. Ytterst tråkigt!!
Jag har ett service jobb och jag vill inte att stringen ska synas när jag böjer mig framåt eller när jag står på huk så jag har alltid hipster på mig när jag jobbar
Jag skulle nog tycka det var mer service i att visa den.. Men jag förstår, många av tjejerna på mitt jobb verkar tänka likadant, mormorsvarianter för hela slanten.. Ytterst tråkigt!!
Det gör arbetet sååå mkt tråkigare.. Tänk vilken arbetsplatsglädje det skulle vara om fler tänkte som jag och inte som dig.. ;)
Hipster med spets iaf hoppas jag innerligt på iaf.. :)
Det tycker du men det tycket inte jag så därför har jag hipster på mig när jag jobbar
Det gör arbetet sååå mkt tråkigare.. Tänk vilken arbetsplatsglädje det skulle vara om fler tänkte som jag och inte som dig.. ;)
Hipster med spets iaf hoppas jag innerligt på iaf.. :)
Multitasking.. Jag säger bara multitasking! Kan man både beundra sina medarbetarinnor och få massor gjort! Sjukligt produktivt! Det är faktiskt inte bara kvinnor som klarar av det! Haha
Du ska jobba och inte titta på tjejer som har string på sig så det är tur att inte fler tänker som du
Hipstern kan också synas över byxkanten när man böjer sig men då är det nog inte så många som höjer på ögonbrynen