-
Vad har du på dig idag???Anonym (Kvinna 20) skrev 2017-04-17 20:57:18 följande:Mm. ;) Kom och kryp ner så får du se..
-
Folkdräkten är på....
-
Ett par svarta string under tightsen
-
Lindiza skrev 2017-04-20 22:03:41 följande:
-
Lindiza skrev 2017-04-20 22:03:41 följande:
-
Det är en ficka för en kondom.Anonym (dsadsa) skrev 2017-03-09 23:19:38 följande:
Jag har min mans boxerkalsonger på mig. De är gråa och har ett litet praktiskt fack/ficka framtill som jag inte riktigt vet syftet med. Jäkligt sköna är de med, samma sak med hans tröjor och strumpor. Varför har män så mycket bättre och skönare kläder än vi?
Nu är en mans boxerkalsonger kanske inte så sexiga, men komforten väger upp för det tycker jag. Jag tror jag alltid skall ha hans kalsonger och slänga alla trosor faktiskt, så sköna är de.
-
Jag tycker ändå bäst om vita, men när ni är bleka så kan även andra färger förgylla som svarta, röda..Blondinen skrev 2017-04-01 23:36:13 följande:
På vintern och tidiga våren så är man ju inte solbränd om man inte har varit utomlands eller solat i en i ett solarium så mi fråga är gillar du även om vi är bleka och har vita underkläder på oss
-
Det går ju inte att ha vita på sig varje dag för då ser det ju inte ut som man byter trosor så det är bra att variera färg på trosornaAnonym (Varmkorv) skrev 2017-04-21 20:38:20 följande:Jag tycker ändå bäst om vita, men när ni är bleka så kan även andra färger förgylla som svarta, röda..
-
Svarta hipster
-
Är utan kallsonger.....