• Flörttomten

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Akeelena skrev 2019-08-12 13:18:41 följande:
    Är på semester så jag har liten svart stringbikini Toppless såklart

Låter som en underbart härlig semesterklädsel... ;) Det skulle man vilja se irl... ;)
  • Anonym (Camilla)

Vita på jobbet idag. Byter till camo bara för att jag kan. Nu ska det skjutas pappbjörnar!

• Flörttomten
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-12 15:01:11 följande:
    Vita på jobbet idag. Byter till camo bara för att jag kan. Nu ska det skjutas pappbjörnar!

Mmm från fina vita till sexiga camo....låter spännande.... ;)
  • Anonym (Camilla)
    Superman skrev 2019-08-12 15:03:07 följande:

Mmm från fina vita till sexiga camo....låter spännande.... ;)

Jajamen! Strikt och seriös på arbetstid. Sen... kommer jägarinnan fram! Livsfarlig - i dubbel bemärkelse. ;-D
  • Grossglanz
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-12 15:01:11 följande:

Haha trodde du blivit manshatare å bara skjuter pappabjörnar...såg sen att det stod pappbjörnar haha..lycka till :)
  • Flörttomten
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-12 15:16:27 följande:
    Jajamen! Strikt och seriös på arbetstid. Sen... kommer jägarinnan fram! Livsfarlig - i dubbel bemärkelse. ;-D

Hehe...lite som dr jekyll och mr hyde...gud vad härligt sexigt...du får gärna komma och jaga mig....hihi
  • Anonym (Camilla)
    Grossglanz skrev 2019-08-12 15:20:49 följande:

Haha trodde du blivit manshatare å bara skjuter pappabjörnar...såg sen att det stod pappbjörnar haha..lycka till :)

Nä tok dä! Älskar pappa-björnar ju! Pälsiga och härliga! Mums!
  • Eleganten 1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-12 16:01:57 följande:

Nä tok dä! Älskar pappa-björnar ju! Pälsiga och härliga! Mums!

De må ja säga du hår all in på camouflage på jakten. Är de ifall de blir var ny så du måste klä av dej
  • Anonym (Camilla)
    Superman skrev 2019-08-12 15:21:33 följande:

Hehe...lite som dr jekyll och mr hyde...gud vad härligt sexigt...du får gärna komma och jaga mig....hihi

Har du rätt lockpipa så kan det bli smygjakt. När du minst anar det välter jag dig... Jakt när den är som bäst. Fast tålamod är inte min bästa gren!
  • Flörttomten
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-12 16:05:50 följande:
    Har du rätt lockpipa så kan det bli smygjakt. När du minst anar det välter jag dig... Jakt när den är som bäst. Fast tålamod är inte min bästa gren!

Hehe...klart att jag har rätt lockpipa...och mysjakt låter lockande....du får gärna välta mig när du vill med dom trosorna... Är du riktigt på g så lovar jag att inte hålla ut alldeles för länge... ;)
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?