Vilken färg har du på dina trosor idag?
Civilt arbete idag. I morn bitti åker hela camon på. Ses 5.30 vid klykan sen blir det björnjakt! Sablar vad taggad jag är!
Civilt arbete idag. I morn bitti åker hela camon på. Ses 5.30 vid klykan sen blir det björnjakt! Sablar vad taggad jag är!
Okej imorgon vid 05:30 vid klykan...puh tur man inte heter Björn för då måste jag ta skydd hela dagen... iallafall då du är så där taggad... Fast idag är du väl snäll med den fina babyblå färgen på raffsettet... ????
Ska ja ta med något mer än bössa korv och sås
Näpp! Det blir perfekt. Jag tar med termosen med varm fuktighet... Nej fasen, kaffe skulle jag ju säga. Kokkaffe! Hett och starkt!
Näpp! Det blir perfekt. Jag tar med termosen med varm fuktighet... Nej fasen, kaffe skulle jag ju säga. Kokkaffe! Hett och starkt!
Svart och rivitär de så starkt och hett så de klämmer till och bränner sig på tungan
Mmm så hett! Man bör dessutom vara lite försiktig innan man doppar nått i hettan. Men attans så gött!
Då kommer jag och stryker dig på ryggen hela kvällen om du sitter i mitt knä och spinner...vill du även bli kliad bakom öronen??
Mmm så hett! Man bör dessutom vara lite försiktig innan man doppar nått i hettan. Men attans så gött!