• enable007

Vilken färg har du på dina trosor idag?

Anonym (Anna) skrev 2019-10-28 21:22:44 följande:

Lättaste vägen är inget för mig.... snårigt och krokigt gillar jag och gärna lite motstånd tack!

Eller hur , lättfångat är alltid inte lika intressant som svårfångad :)

Håller med ! Sover din sambo också ?
  • Anonym (Anna 2)

Här kommer man in och tror det ska handla om trosor och så pratar ni alkohol och annat. Nåja har inte direkt lust att diskutera något jag inte har på mig just nu ändå så... ;)

• enable007
    Anonym (Anna 2) skrev 2019-10-28 21:27:27 följande:

Här kommer man in och tror det ska handla om trosor och så pratar ni alkohol och annat. Nåja har inte direkt lust att diskutera något jag inte har på mig just nu ändå så... ;)

Ta en öl och lugna ner ! Det är bra och variera ibland , pratar man bara trosor hela tiden blir det tråkigt i längden :).
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anna 2) skrev 2019-10-28 21:27:27 följande:

Sorry Anna2.... jag har bett om ursäkt i tråden. Lovar hålla mig undan ett tag så grabbarna kan njuta av din troslösa kropp ..... stafettpinnen är din =)
  • enable007
    Anonym (Anna) skrev 2019-10-28 21:30:57 följande:

Sorry Anna2.... jag har bett om ursäkt i tråden. Lovar hålla mig undan ett tag så grabbarna kan njuta av din troslösa kropp ..... stafettpinnen är din =)

Jag njuter inte tyvärr !
  • enable007

Jag håller mig undan med , men förväntar stt du kmr höra av i pm ... och fortsätta och ha roligt där . Tack
  • Gaskarl
    Anonym (Anna) skrev 2019-10-28 19:46:22 följande:

String är säkert fint på de som gillar bära det.... men jag håller med dig om att mina passar min rumpa bättre =)

Mycket fint utanpå din fina.
  • Anonym (Anna 2)

Nej stanna du. Du har ju så jäkla fint namn. Samt hur mycket finns det mer att säga om varandet eller ickevarandet av trosor? Nä sprit och väg (eller vad det nu var) låter som mycket bredare ämnen. ;)
  • Anonym (Anna 2)
    enable007 skrev 2019-10-28 21:30:54 följande:

Ta en öl och lugna ner ! Det är bra och variera ibland , pratar man bara trosor hela tiden blir det tråkigt i längden :).

Öl låter jäkligt gott men anledningen till ickevarandet av trosorna är att jag sitter i sängen och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så det känns ok att lägga sig ner och somna... :P Vilket är så extremt tragisk egentligen...
  • enable007
    Anonym (Anna 2) skrev 2019-10-28 22:01:53 följande:

Öl låter jäkligt gott men anledningen till ickevarandet av trosorna är att jag sitter i sängen och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så det känns ok att lägga sig ner och somna... :P Vilket är så extremt tragisk egentligen...

Godnatt !
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?