• Mammatilletthjärta

Ensam sen 4år tillbaka!

Hej! nu börjar man känna sig Jävligt ensam, har varit själv sen min dotter föddes. det är inte så att jag ligger hemma och gråter öve rmin ensamhet! det är mer att man saknar någon att kramas mer och känna samhörighet och kärlek med. umgås och göra familjära saker om man får säaga så!
    Känna kärlek och lite på en annan människa igen vore trevligt.

vad vill jag säga med detta! ja det kan man ju undra. tror att det är att jag börjar tröttna! har dejtat och träffat killar men inge napp på kroken än! och tyvärr låter man hemsk med att säga att jag börjar ledsna!

Finns det fler i min sits??? mail och skriv hur era liv e själv och om ni med saknar kärlek!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 22:33
    Det handlar inte om att hitta den man vill gå till sängs med, utan att hitta den man vill vakna upp tillsammans med.
    Det handlar inte heller om vem man vill leva livet tillsammans med, utan att hitta den man inte kan leva utan.
    För i världen är du bara någon, men för någon är du hela världen!

• Svar på tråden Ensam sen 4år tillbaka!
  • Tutilure

Jag saknar någon ibland, någon att göra vuxna saker med eller göra saker tillsammans med barnen.
    Mitt problem är att jag dels inte orkar engagera mig i att träffa någon ny just nu och dels att jag är ruskigt kräsen.
    Jag hittar alltid något som inte stämmer och då ratar jag direkt. Jag kan absolut inte nöja mig med något.

Men jag tar det lugnt, jag känner ingen större brådska.
    Tids nog så snubblar man väl över rätt person.

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Mammatilletthjärta
    Tutilure skrev 2011-10-06 13:38:43 följande:
    Jag saknar någon ibland, någon att göra vuxna saker med eller göra saker tillsammans med barnen.
    Mitt problem är att jag dels inte orkar engagera mig i att träffa någon ny just nu och dels att jag är ruskigt kräsen.
    Jag hittar alltid något som inte stämmer och då ratar jag direkt. Jag kan absolut inte nöja mig med något.

Men jag tar det lugnt, jag känner ingen större brådska.
    Tids nog så snubblar man väl över rätt person.
    Jag håller med dig! jag e också kräsen vilket jag får höra av andra att jag är! men man vill väl ändå träffa en vetig person. Så det e nog därför jag e singel fortfarande efter 4 år! Mm jag hoppas att jag också snubblar över den rätta snart!
  • Tutilure
    Mammatilletthjärta skrev 2011-10-06 17:41:50 följande:
    Jag håller med dig! jag e också kräsen vilket jag får höra av andra att jag är! men man vill väl ändå träffa en vetig person. Så det e nog därför jag e singel fortfarande efter 4 år! Mm jag hoppas att jag också snubblar över den rätta snart!
    Haha, jag tycker att man ska vara kräsen!
    Man ska inte nöja sig med något, då blir det bara fel i längden sen.

Hur träffar du killar att dejta?

Jag tycker att det är svårt, internetdejting känns inte som min grej ( jag blir om möjligt ännu mer kräsen då eftersom det enda jag har att gå på är kriterierna) och jag träffar inte nya män på "naturliga" sätt.
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • NatalieH

Hej!
    Jag har varit singel i 10 år nu och har ingen aning om hur jag ska gå tillväga för att träffa nån :( Jag är själv med båda barnen 9,5år o 5 månader och har inte speciellt mycket tid att kunna datea heller.
    Hur gör man för att träffa nån?  
    Saknar verkligen någon att leva mitt liv med.

• Mammatilletthjärta
    Tutilure skrev 2011-10-06 19:22:13 följande:
    Haha, jag tycker att man ska vara kräsen!
    Man ska inte nöja sig med något, då blir det bara fel i längden sen.

Hur träffar du killar att dejta?

Jag tycker att det är svårt, internetdejting känns inte som min grej ( jag blir om möjligt ännu mer kräsen då eftersom det enda jag har att gå på är kriterierna) och jag träffar inte nya män på "naturliga" sätt.

Ja det e inte lätt att träffa killar och dejta! det kan vara att man pratar med killar på internet eller känner genom någon eller krogen, men krogen känns så 0 at nu för tiden. känns inte så seriös att träffa någon på krogen! men man få försöka vidga sina ställen och se framåt. och internet känns också tråkigt och osäkert! men men man får väl inte ge upp.

• Mammatilletthjärta
    NatalieH skrev 2011-10-07 17:06:33 följande:
    Hej!
    Jag har varit singel i 10 år nu och har ingen aning om hur jag ska gå tillväga för att träffa nån :( Jag är själv med båda barnen 9,5år o 5 månader och har inte speciellt mycket tid att kunna datea heller.
    Hur gör man för att träffa nån?  
    Saknar verkligen någon att leva mitt liv med.

Internet kanske skulle vara nåt för dig om du inte har så mycket tid!
  • yndra

Jag var själv med min son i nästan 5 år och hade gett upp allt hopp om att hitta någon. Men idag är jag gift, hittade min man på nätet
    Numera tror jag stenhårt på det man säger, att det finns någon för alla. Min man hittade jag i Alaska och sprang på honom på en dejting sida av en ren slump!

• NatalieH
    Mammatilletthjärta skrev 2011-10-08 09:21:16 följande:
    Internet kanske skulle vara nåt för dig om du inte har så mycket tid!

Tycker det känns så ytligt med internet :(
  • Mammatilletthjärta
    yndra skrev 2011-10-08 09:36:35 följande:
    Jag var själv med min son i nästan 5 år och hade gett upp allt hopp om att hitta någon. Men idag är jag gift, hittade min man på nätet
    Numera tror jag stenhårt på det man säger, att det finns någon för alla. Min man hittade jag i Alaska och sprang på honom på en dejting sida av en ren slump!
    Kul att höra att du hitta någon! skönt att veta att det faktiskt går att hitta någon!
  • Mammatilletthjärta
    NatalieH skrev 2011-10-08 17:24:30 följande:
    Tycker det känns så ytligt med internet :(
    Hur menar du nu!? Men om det är svårt med barnvakt e det ju ett valmöjlihet. men då får du hitta andra lösningar! inte ge upp.
Svar på tråden Ensam sen 4år tillbaka!