• Griffonmatte

Billigaste 3d ultraljudet? :)

Hej, vi har funderingarna på och ge oss själva ett 3d ultraljud i julklapp. Var har ni varit och gjort det, pris och var det värt pengarna? :) kändes så dyrt på tittut kliniken, men det kanske kostar så :)

• Svar på tråden Billigaste 3d ultraljudet? :)
  • Anna J01

Antar att det är i stockholm eftersom du nämner tittutkliniken.
     Jag gjorde där och det kostade 1500.. Men jag fick också ett gratis återbesök eftersom man inte såg så bra första gången. Vet inte om dom andra klinikerna erbjuder det.

• Griffonmatte

Jaa det verkar ju bra :) jag hade för mig att det gick på över två tusen, men nu när jag tittade in på hemsidan igen såg jag som du sa, 1500 det är ju inte så farligt endå :)

• As mamma

1700 om man vill ha DVD:n med sig efteråt och fler bilder, har jag för mig..

Jag vill absolut, sambon tycker det är slöseri på pengar och att vi ändå kommer träffa bebisen några månader senare :P Men jag tycker JAG kan få det i julklapp i alla fall!!

• Griffonmatte

Hihi ja precis, sambon min var väl sisådär också men vi har diskuterat det iaf :) man är sååååå nyfiken på hur livet ser ut där inne och nu när rul ska göras, vad ska man längta till då? Man måste ha lite målstolpar rul - 3d ultra - jul - bebis i mars :) haha.

• As mamma
    Griffonmatte skrev 2011-10-06 14:06:26 följande:
    Hihi ja precis, sambon min var väl sisådär också men vi har diskuterat det iaf :) man är sååååå nyfiken på hur livet ser ut där inne och nu när rul ska göras, vad ska man längta till då? Man måste ha lite målstolpar rul - 3d ultra - jul - bebis i mars :) haha.
    EXAKT ;) Vi väntar också på bebis i mars.. Dessutom, det ÄR mycket pengar men man är ju gravid (med det barnet alltså) EN gång. Tänk vad häftigt när barnet är stort att kunna titta på hur det var i magen, och sen visa för honom/henne :) Och tänk om det blir sista barnet??
  • Griffonmatte

Håller heeelt med dig! Hahaha :) Hoppas vi lyckas övertala, än så länge ser det lugnt ut på tidsbokningen på deras hemsida, men i november får vi nog bestämma oss och boka tid :)

Svar på tråden Billigaste 3d ultraljudet? :)