Inlägg från: Anonym (Göran) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Göran)

Frågor till både tjejer och killar.

1) Hur gammal är du och är du tjej eller kille
    Man 59 år

2) Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
    Blond har som gammal punkare, hårdrockare och liknande både färgat och permanenta har nu betydligt längre än tidigare men klassar det ändå som relativt kort. Var under många år maskinkort men det ger för mycket Nasse/SD vibbar för att kännas bra så nu är det kort men saxklippt i en frisyr jag är väldigt nöjd med.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
    Ca 170 cm väger mig inte men trivs med min kropp och har aldrig haft kropskomplex.

4) Vad har du för bröststorlek/Penisstorlek och är du nöjd med dina bröst/Penis??

Den är mellan 18 och 19 cm lång beroende på hur kåt jag är och dagsform använder 50mm penisringar. Har inte mätt omkretsen men det ger en fingervisning och ännu har ingen klagat på att den är för tunn.

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
    Helrakat.

6) Tycker du att killarna/tjejerna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?

Heltakat eller landningsbana på kvinnor är snyggt. Busske är inte min grej. 
    7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??

8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon
    gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej/kille ?? Har i så fall den tanken tänt dig?

Är extremt hetero men är inte homofo har som ren lek och experimenterade som ung blivit avsugen, avrundad och sugit av och runkat andra killar men det tror jag dom flesta killar som sysslat med lagidrott gjort i duschar och omklädningsrum utan att det handlar om bisexuelitet eller homosexualitet utan bara något som kåta 12 åringar gör när dom läst för mycket porrtidningar. 

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig?

Killar kan inte bli sexiga oavsätt vilka underkläder dom använder. Använder alltid svarta rena och fräscha kalsonger i vanlig model typ speedos fast kalsonger. 

10) Tjej:  string eller vanliga trosor, Matrial ,färg?

Kille: Boxershorts eller Kallingar

Vanliga. Boxer ser fruktansvärt töntigt ut 

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?

Nej har sett till att uppfylla mina fantasier. Vissa fantasier skulle ha stannat som fantasier och vissa är en del av min sexuella utlevnad.

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?

Började titta på porr när jag lånade min pappas porrtidningar utan att han visste om det när jag var åtta och har aldrig slutt titta

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??

Fick min första spontana utlösning när jag var nio genom att sträckläs porr och blev helt enkelt chockad och har varit en ihärdig onanist efter detta.

15) Bara tjejer: Har du någon gång provat på en dildo och i så fall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??

16) Hur många har du haft sex med då?

Har inte superkoll men en kvalificerad gissning är drygt 500 antingen one on one eller i grupp.

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille Tjej/ flera killar/tjejer ??

Massor av gånger. Trekanter, gangbang och ormbon men alltid när det gäller gruppsex fler killar än tjejer eller vid enstaka tillfällen lika många killar som tjejer.

18) Bara Tjejer: Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte?

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex?

Gillar både att ge och ta emot 

20) Hur länge brukar du suga/slicka?

Har inte haft tidtagarur men ganska länge och egentligen längre än jag ville slicka men som lydig gosse jag är så slickar jag tills kvinnan är nöjd.

21)Bara tjejer:  Spottar eller sväljer du?

22) Har du onanerat utomhus någon gång?

O ja.

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till?

Det har jag men det är privat och kommer inte att gå in på detaljer.

24) Har du någonsin ertappat någon? 

Beror på hur man räknar. Har absolut ertappat kvinnor med att onanera men vill inte egentligen inte kalla det för att ertappas då det handlar om kvinnor som onanerat öppet och ville att man skulle se vad dom gjorde.

Svar på tråden Frågor till både tjejer och killar.