• Anonym

Gud vad jag saknar en man

Jag saknar den där närheten, en mans starka armar om mig, kyssar i nacken, hans kåta ansiktsuttryck, ett rejält jäkla nyp så att jag känner att jag lever och gosandet efteråt på svettiga lakan.
    Jag funderar på att nätdejta men jag har blivit så bränd av tidigare relationer att jag inte vågar längre. Men det känns ensamt att aldrig få vara någon så nära.
    Jag jobbar på en mansdominerad arbetsplats och det är nästan plågsamt att vara tillsammans med män hela dagen utan beröring. Jag kramades med min kollega häromdagen - han är gay så det var inget sådant - men bara känslan att få en kram av en vuxen man. Jag saknar det så mycket.

• Svar på tråden Gud vad jag saknar en man
  • LoLs pappa

Ja, men jobbar du på en mansdominerad arbetsplats å borde det ju kanske finnas ngn vettig singel där, eller.
    Då känner du personen från början, och har lite kläm på dom.
    Men ifs så är ju relationer med kollegor ofta lite invecklade, och kan bli fel.
    Och kärar du då ner dig, och han gör slut så måste du träffa han på jobbet, kan vara jobbigt, vitsigt va.
    Nåväl lycka till.
    Du kan ju ge dig på att du hade fått många inboxmeddelanden om du ej var anonym.
    Och många kommer att erbjuda sina tjänster i denna tråd.
    Så det kommer nog lösa sig för dig. 

• m0ppeP0jke

ser du bra ut, så kan jag leka med dig om det är det du är ute efter.. Flört

• lille Birger

Sätt dig i knät på en kille på fikarasten. Äpple

• pluppfamiljen

Ut och ragga! Bor du i Umeå så kan jag följa med Skrattande jag har redan man men kan ragga åt dig. 

äntligen 6 barns mamma <3
  • Anonym

Ha ha, ja vad säger man?
    Jobbet är ju som sagt inte en idealisk plats att hitta en man på även om en del visar intresse. Det kan ju bli en riktigt jobbig situation.
    Jag vet inte om jag ser bra ut. Det är förstås en smaksak. Jag är 39, blond/blåögd, normalsmal, är väl medelsnygg skulle jag tro, brukar få höra att jag har fina drag. Måste man vara superhet för att få ett nyp?

Jag nätdejtade förut och fick flera hundra svar och många komplimanger fast det kanske är normalt för alla kvinnor? Jag träffade en man som var väldigt tänd på mig. Det var rätt uppenbart om man säger så Men jag har dåliga erfarenheter så jag vet inte om jag vågar igen. Det känns som om vägen till ett okomplicerat nyp är lång. Det kanske trots allt är enklare att gå ut på krogen?

Jag har aldrig haft ett ONS eller en KK så jag vet inte riktigt hur man gör. KK skulle nog passa mig bäst. Jag behöver känna lite trygghet för att verkligen släppa loss.

Ibland tänker jag att jag måste våga mer. Jag har aldrig flörtat med en man och nu när jag är äldre så tänker jag att jag verkligen inte kan göra det. Skulle ni ta illa upp av en diskret flört även om ni inte var intresserade? Jag skulle förstås aldrig göra något respektlöst som att kladda på en man (patetiskt) eller komma med dirty anspelningar (pinsamt och inte min stil) men kanske långa ögonkast, lite mer uppmärksamhet. eller hur gör man egentligen?

De enda som flörtar med mig ute, i affären eller på t-banan är betydligt yngre män, vilket jag inte alls förstår. Jag klär mig klassiskt och stilrent och inte som en p-stjärna så det kan inte vara det.

• Anonym
    lille Birger skrev 2011-10-08 11:21:18 följande:
    Sätt dig i knät på en kille på fikarasten. Äpple
    Just den tanken har faktiskt slagit mig, särskilt med en man som är så där storvuxen och trygg i sättet. Jag vill bara sitta och gosa med honom. Om han bara visste. Han har garanterat ingen aning.
    pluppfamiljen skrev 2011-10-08 11:27:25 följande:
    Ut och ragga! Bor du i Umeå så kan jag följa med Skrattande jag har redan man men kan ragga åt dig. 
    Åh, älskar norrlänningar men tyvärr bor jag i Stockholm. Det är ett stort plus för mig om mannen kommer norrifrån och har kvar dialekten. Drömmer Kan man skriva det i en kk-annons?
  • lille Birger
    Anonym skrev 2011-10-08 11:37:30 följande:
    De enda som flörtar med mig ute, i affären eller på t-banan är betydligt yngre män, vilket jag inte alls förstår. Jag klär mig klassiskt och stilrent och inte som en p-stjärna så det kan inte vara det.
    Om du börjar klä dig som en porrstjärna kanske även de lite äldre männen börjar uppmärksamma dig.
Svar på tråden Gud vad jag saknar en man