• Anonym

Jag avskyr tanken av hans runkande!! usch!!

Jag är en av dom som tycker att en runkade man måste vara det mest avtändande som finns!
    vi har varit ihop 3 år och har barn tillsammans, Runkande trodde jag ej excisterade hos oss...

Och  min partner sa idag att man kan räkna med att en kille som är singel runkar nog lika mycket som dom i relationer. 

och då vart jag och börja tänka, gör han det med?? 

men då skulle jag bli arg, Fan! jag har STOR sexlust vill varje/flera gånger per dag och det vet han!
    men vi har sex max 2 gånger per vecka. men oftast 1 gång i veckan. jag väntar ut hans lust varje gång, och jag tackar aldrig nej!
    Han förklarde i början av vår relation att sex inte är super viktig är honom, och att hans drift var "låg"  och det har ju jag gått med på jag älskar honom vill leva med han. men om han då runkar bort alla sina lustar och jag får lida med 1 gång i veckan det känns inte okej.

Jag trodde för hans låga lust att vi hade sex när han vart sugen, och var han inte sugen, inget runkade liksom.

nu vet jag inte vad jag ska tro.. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-10 09:57
    Då detta är ett annat problem tydligen uppdaterar jag trådstarten med ett inlägg som beskriver vad jag egentligen har problem med

"jag vill egentligen ha mer sex än vi har. Jag vet att han har mindre behov av sex än mig. På sätt och vis accepterar jag sakernas tillstånd. Däremot funderar jag på om han kan tänkas vilja ha mer sex på något sätt men att han runkar istället och om ett sånt beteende i princip är ok i ett förhållande?."

Min trådstart skulle alltså vara: Minskar lusten till gemensam sex om man onanerar? och är det ok i ett förhållande att onanera om det leder till mindre lust att ha sex med sin partner? Vi förutsätter att partnern vill ha all sex som det kan bli om man inte onanerade alls.

• Svar på tråden Jag avskyr tanken av hans runkande!! usch!!
  • Anonym (tjej)

Nu är jag visserligen tjej, men för mig är onani och sex med min partner två helt olika saker som inte påverkar varandra. jag onanerar för att slappna av och inte för att jag är kåt.

• RebornEve

Men runkande behöver inte vara något som är istället för sex.alltså bara för att man inte runkar så behöver man inte bli mer sugen. För övrigt är de väl ändå hans ensak om han vill runka eller inte.
    Jag onanerar trots att jag har förhållande och vi har sex nästan varje dag. Ibland är de skönt med en liten stund för sig själv.
    För mig är de så att ju mer jag får desto mer vill jag ha...

• TrailerTrash

Det är väl ens partners ensak om han runkar.

I love the smell of shit in the morning
  • Anonym (kille)

Att dra en runk där man når klimax efter 5 min är inte samma sak som att sexa i 40 min som kan vara ganska ansträngande. Därför är det lättare att dra en tarzan än att faktiskt hålla på med förspel och sen jucka som en galning och anstränga sig för vad partnern gillar etc. 

Men det innebär inte att man runkar bort sin kåthet eller att man fantiserar om någon annan än sin partner. 

• Rosana

Ständigt denna skräck och ångest över runkande pojkvänner/sambos/äkta män här....Varför? 

• Anonym
    Anonym (kille) skrev 2011-10-08 17:20:35 följande:
    Att dra en runk där man når klimax efter 5 min är inte samma sak som att sexa i 40 min som kan vara ganska ansträngande. Därför är det lättare att dra en tarzan än att faktiskt hålla på med förspel och sen jucka som en galning och anstränga sig för vad partnern gillar etc. 

Men det innebär inte att man runkar bort sin kåthet eller att man fantiserar om någon annan än sin partner. 
    Jo fast dom 5 min kunde han gärna lagt på mig som ett snabbknull enbart för hans njutning om det vore så.

Jag är alltid villig och sugen, så då känns det mer om han runkar tar det ännu fler dagar innan jag får nå sex.. och den tanken känns inte rolig.

• Anonym
    Rosana skrev 2011-10-08 17:24:09 följande:
    Ständigt denna skräck och ångest över runkande pojkvänner/sambos/äkta män här....Varför? 
    Varför? ja ingen vill väll känna sig bortvald? jag vill vara den som ger honom njutning ger han det han önskar och vill ha, vore en sak om jag sa nej, då kunde han runka och "ta bort" lusten. men så länge jag vill borde jag vara förstahands valet?
  • Anonym
    TrailerTrash skrev 2011-10-08 17:19:38 följande:
    Det är väl ens partners ensak om han runkar.
    men om förhållandet blir lidande av det då? är det bara hans ensak om vårt sexliv blir lidande enligt mig men inte enligt han.
  • Anonym (Lise)

Det är två helt olika saker..
    Jag onanerar ofta, men vi har sex ofta i alla fall.

(eller "ofta", med tre barn blir det väl inte lika ofta som förr... men tillräckligt )

Du, 2 ggr per vecka ska du nog va nöjd med, låter nomalt

Svar på tråden Jag avskyr tanken av hans runkande!! usch!!