Jag avskyr tanken av hans runkande!! usch!!
Jag är en av dom som tycker att en runkade man måste vara det mest avtändande som finns!
vi har varit ihop 3 år och har barn tillsammans, Runkande trodde jag ej excisterade hos oss...
Och min partner sa idag att man kan räkna med att en kille som är singel runkar nog lika mycket som dom i relationer.
och då vart jag och börja tänka, gör han det med??
men då skulle jag bli arg, Fan! jag har STOR sexlust vill varje/flera gånger per dag och det vet han!
men vi har sex max 2 gånger per vecka. men oftast 1 gång i veckan. jag väntar ut hans lust varje gång, och jag tackar aldrig nej!
Han förklarde i början av vår relation att sex inte är super viktig är honom, och att hans drift var "låg" och det har ju jag gått med på jag älskar honom vill leva med han. men om han då runkar bort alla sina lustar och jag får lida med 1 gång i veckan det känns inte okej.
Jag trodde för hans låga lust att vi hade sex när han vart sugen, och var han inte sugen, inget runkade liksom.
nu vet jag inte vad jag ska tro..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-10 09:57
Då detta är ett annat problem tydligen uppdaterar jag trådstarten med ett inlägg som beskriver vad jag egentligen har problem med
"jag vill egentligen ha mer sex än vi har. Jag vet att han har mindre behov av sex än mig. På sätt och vis accepterar jag sakernas tillstånd. Däremot funderar jag på om han kan tänkas vilja ha mer sex på något sätt men att han runkar istället och om ett sånt beteende i princip är ok i ett förhållande?."
Min trådstart skulle alltså vara: Minskar lusten till gemensam sex om man onanerar? och är det ok i ett förhållande att onanera om det leder till mindre lust att ha sex med sin partner? Vi förutsätter att partnern vill ha all sex som det kan bli om man inte onanerade alls.