Fy skäms på er snåla svenska män
HÅLLER MED DIG till stor del. Majoriteten av svenska killar som jag har dejtat har betett sig så , men jag tror absolut inte att alla är så !.Det har inte änns med pengarna i sig att göra , det är principen. DU SOM man SKA VILJA TA HAND OM den du är intresserad av ! att finnas där som stöd på alla vis då vi kvinnor behöver känna oss trygga hos er. Pengar i form of materiella ting som gåvor , middagar , blommor osv är ett sätt att visa den andre att den bryr sig . te.x, födelsedags presenter till familjen, julklappar osv. MEN SJÄLVKLART måsta han kunna visa det på andra sätt också ! det klart att pengar kan vara en symbol av kärlek. sen spelar det ingen större roll om det handlar om en hamburgare på mc-donalds eller en diamant ring vid förlovning . jag har dejtat killar som har mycket pengar och killar som har mindre och lovar att det absolut inte handlar om att jag är en golddigger. snarare handlar det om respekt som killen har för mig. Killen jag ej är intresserad av låter jag ej bjuda mig på middagen om han inte insisterar då jag ej vill ge honom falska förhoppningar! men känner jag mig intresserad så ska han ha klart för sig att jag inte nöjer mig men att han bara finns där ! charma mig lite , ge mig en massage lite då och då , ge mig presenter som representerar något mer än bara materiellt värde och älska med mig som om det ej finns någon annan kvinna på hela den här jorden .
Vill han sedan ha mitt barn som jag ska offra min kropp och karriär för så är det inte mer än rättvist att vi delar på allt !!!! även om han råkar ha mer pengar än jag pga att han har kunnat fokusera på sin karriär mer än jag !
därför jag ska gifta mig med en italienare som jag absolut yra hand om och gör allt för !