scaniae skrev 2011-10-11 00:53:51 följande:
För att :
de är mjuka
de är sköna
jag har numera åldern inne, dvs jag är numera vuxen att tänka själv och att själv bestämma vad jag vill gå klädd i
jag skiter fullständigt i vad någon jag inte känner har hittat på ska vara dagens mode
:D
bepoe skrev 2011-10-10 20:17:25 följande:
Men alla som har det hemma, är ni ensamstående, eller? Vad säger era parters om att ni går runt i mjukisbyxor hemma?
Jag skulle inte vilja att m in sambo gick runt här hemma och såg ut som en slusk...
Själv ser jag inte ut som en slusk i mjukisbyxor utan som mig själv. Min make gnällde konstant när vi träffades över att jag gick omkring i jeans och tajta tröjor hemma, varför skulle jag göra något så obekvämt? Jag var ju finast långt ifrån allt smink och i mjuka trevliga kläder, för det var ju JAG som var finast, inte det jag hade på mig (och ja om jag gick omkring naken var det nog säkerligen mer uppskattat).
När jag kände mig som vackrast var efter att våran dotter föddes, då gick jag omkring i maken (och svärfars gamla) skjortor, sådär 3 storlekar förstora och mjukisbyxor och hade ingen tanke på något annat. Och jag har aldirg varit så nöjd som jag var då. Och nej inte det minsta ensamstående heller....
Min man ser inte ut som en slusk i mjukisbyxor (eller något annat heller). Nu har han några konstiga byxor jag aldrig förstår mig på och jag skulle inte påstå att de är fina (eller ens bekväma) men han är likväl fin. Han skulle inte vara finare i kostymbyxor och skjorta utan han är i sig självt vacker.