Inlägg från: mikroE |Visa alla inlägg
  • mikroE

Brukar du gå ut i mjukisbyxor?

Ja men mest på helger. Jag har inga problem att gå med dem på stan och många tror jag faktiskt inte märker att det är mjukisbyxor för jag har sällan mjukiströja till utan någon snygg tunika och då märker sällan folk att det är mjukisbyxor. Jag tror de bara ser överdelen. Det är förstås fräscha mjukisbyxor jag har på mig inför folk, ville bara tillägga detta, de fulare har jag hemma som mysbyxor eller om jag tränar. Jag skiter totalt om någon tycker jag ser skabbig ut när jag tränar, jag är där för att svettas inte någon modevisning.

• mikroE
    TEDDEN skrev 2011-10-10 11:41:55 följande:
    Varför har du mjukisbyxor till tunika? Låter helt galet i mina öron  

För att jag alltid har tunika, i princip. Jag har inte en tunika som är extremt broderad eller så utan en mer vardaglig sådan i stretchigt tyg om jag har den till mjukisbyxor. Har man som jag fräscha mjukisbyxor ser det inte konstigt ut, dessutom har jag oftast skor där jag har stoppat in mudden så det ser ut som vanliga byxor om man inte kollar noga. Jag har det sällan på jobbet men jag har haft det och min kollega som aaaaldrig skulle ha mjukisbyxor på jobbet och satt och ralijerade för detta när jag hade dem på såg inte ens att det var mjukisbyxor. Jag undviker den klassiska grå mjukisbyxan för det mesta utan har ofta i glada färger och då ser de mindre mjukisbyxiga ut.
Svar på tråden Brukar du gå ut i mjukisbyxor?