• Anonym

Tjejer hur många av er kan tänka er att gapa stort och ta emot satsen i munnen?

Alltså gapa stort med tungan ute och titta upp på killen medan han runkar satsen in i er mun. Som ett typiskt porrfilmsavslut. Känns det upphetsande eller bara billigt eller fånigt? Berätta gärna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer hur många av er kan tänka er att gapa stort och ta emot satsen i munnen?
  • FruZäll

Har jag gjort flera gånger med min man;) känns jävligt porrigt och vi båda gillar de skarpt .

• Anonym

SEXIGT och extremt tändande tar alltid satsen i munnen =)

• Anonym (nej)

nej nej...suger gärna och ofta men tar icke satsen i munnen! Har av lite misstag ibland fått lite sperma i munnen och då får jag kväjlningar och kräks nästan och måste då släppa taget, inget kul slut på avsugningen, snarare lite snöpligt :)

• Krokig Krokofant

Jag tycker det låter larvigt, men gillar man porrfilmstema på sexet så why not :)

One by one, one by one.
  • Anonym
    Anonym (nej) skrev 2011-10-10 09:05:54 följande:
    nej nej...suger gärna och ofta men tar icke satsen i munnen! Har av lite misstag ibland fått lite sperma i munnen och då får jag kväjlningar och kräks nästan och måste då släppa taget, inget kul slut på avsugningen, snarare lite snöpligt :)
    Hur kan man få kväljningar bara av att få lite i munnen? Smaken är inte speciellt stark och man äter ju saker med varierande konsistens hela tiden.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-10 09:34:56 följande:
    Hur kan man få kväljningar bara av att få lite i munnen? Smaken är inte speciellt stark och man äter ju saker med varierande konsistens hela tiden.

Konsistens? Lite grynigt i bland och lite vattnigare ibland? Krispigt?
  • chicka

ja det är helt ok tycker jag

• jonte02

Jag har full respekt för de kvinnor/tjejer som inte vill, men tycker personligen att det är ett underbart sätt att få komma på/i. Så vill du överraska din man/kille så lovar jag att han kommer att uppskatta detta oerhört mkt.

Cheers!

• Anonym (Jaa!)

Jag gör det och jag ÄLSKAR det, herregud va upphetsande!! Kollar även på filmer och njuter av just detta, av att se en kvinna gapa och ta emot mannen i munnen...mmmm

• Anonym (TomasFru)

Som ombyte JA, oerhört upphetsande att ha ögonkontakt vid avsugning.......smaken är inge speciell tycker jag heller så jag sväljer gärna oxå, elleer låter min man smeta lite med satsen runt munnen......precis som porravslut o vi gillar det båda.....

Svar på tråden Tjejer hur många av er kan tänka er att gapa stort och ta emot satsen i munnen?