• Anonym (Nyfiken)

Klitorispump

Hörde på P3 att det är inne med klitorispump... Någon som har testat? Hur känns det och hur använder du/ni den?

• Svar på tråden Klitorispump
  • Anonym (provpumpat)

Jag och frun köpte en sån för ett tag sen, eller egentligen inte en klitorispump utan en "fittpump" som så att säga täcker hela könet.  Det var tyvärr sådär, jag pumpade lite försiktigt och det verkade ok, men gjorde ingen direkt skillnad.
    Jag pumpade lite mer och snabbare för att effekten skulle bli större, men då gjorde det tyvärr ont, sen dess har vi inte haft den framme igen.

Jag som så gärna ville pumpa upp hennes yttre (de inre åker ju med på kuppen de med såklart)  blygdläppar lite ordentligt så de blev sådär fylliga och bulliga :) det tycker jag är vackert.

• Hamburgartjuven

Vi har också provat fittpump utan lycka... Klitorispump känns kanske mer lämpligt för oss men lite skrämmande

• HasseA

Vi använder pumpar till bröstvårtor och klitoris ganska mycket. De får sitta där och suga, under tiden vi gör annat, som hånglar eller pratar, eller om jag binder nåt rep, eller smiskar min partners rumpa. Eller åker bil, eller ser på en film.

Det som händer är ju att det sugs upp blod, vilket ökar känseln och storleken. Den som gillar att killen suger in klittan i munnen och håller kvar där en stund, kommer antagligen också gilla en klitoris-sug. Det är lite olika hur bra det fungerar, men det fungerar alltid, olika mycket. Ibland blir det en väldigt bra effekt, och Anna, min partner, blir otroligt känslig och kommer lätt.

Oftast använder jag bröstvårts-sugar till klitoris, men vi har även en sug speciellt gjord för klitoris. Jag har skrivit om några sorter här:
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/09/recension-klitoris-sug/
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/05/recension-brostvartssug/
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/08/recension-av-annan-brostvartssug/

Svar på tråden Klitorispump