EmmyWahnberg skrev 2011-10-10 18:41:55 följande:
Varför har du migrän? Man kan få en speciell migrän medicin om man har problem med migrän. Treo brukar fungera bra men det finns starkare för den med extrema problem. Har du stora problem ofta så ät regelbundet, drick 2 liter utspritt över dagen och försök att röra på dig dagligen. Fråga läkare om läkemedel...
Det är hormon relaterad migrän, om jag tar Treo direkt när det kommer så behöver jag oftast inte ta Sumatriptan, har det hemma men får jobbiga biverkningar av den. har haft migrän ofta förr men det har blivit bättre sen jag inte har mensen längre.
Anonym (Helena) skrev 2011-10-10 18:44:45 följande:
Det är inte bra att ta värktabletter under flera dagars tid. Varför inte ta värktabletter som fungerar på migrän istället?
migränen är en droppe i havet i jämfört med den andra smärtan jag har nu. Tar jag Treo genast när jag känner det är på väg behöver jag inte ta något mer. Endast Treo eller Sumatriptan som tar bort migrän på mig Ipren, alvedon, citadon, voltaren, dexofen hjälper inte ett dugg.
Jag har många smärtor i kroppen i kroppen men just idag sammanföll migränen med den andra smärtan och jag hade glömt av att jag redan hade tagit Treo innan.