Inlägg från: Mollyland |Visa alla inlägg
  • Mollyland

Vad minns du om gamla Bevvan?

Hej då jag e ett stort 90210 fan så måste jag korregera dig lite på ditt quiz.

Brenda misslyckades med att färga håret blont men detta var innan hon och Dyland började dejta.

På Donnas skolbal söp hon sig full. Det var på en "spring fling" dans som hon hade en för stor klänning som ej gick att ta sig runt i eller sitta med.

Jag älskar Beverly Hills 90210 och jag har alla avsnitten på DVD så när jag blir sjuk eller liknande så kör jag igång alla 10 säsonger!

• Mollyland
    aud skrev 2011-10-16 00:44:50 följande:
    Hm, har något minne av en halloweenfest där Donna var sjöjungfru och inte kunde, well göra någonting egentligen, pga kjolen/fiskstjärten. Återkommande problem, verkar det som..
    Ja och då frågar Steve henne varför hon "alltid" gör samma dumma misstag med sin outfit och påminner henne om sin röda stora klänning på spring fling dansen.
  • Mollyland
    Miss Obsessive skrev 2011-11-02 19:46:15 följande:
    Donna missade väl skolbalen för att hon var för full? Glad
    Hon missade den inte, hon var där och dansade osv men börjar sedan spy och trillar framför rektorn.
  • Mollyland
    Linda1976 skrev 2011-11-06 00:03:03 följande:
    haha, ok då Jag har dock för mig att Dylan skulle hämta upp Brenda och då hade hon håret i keps för att det inte skulle synas?
    Nej hon var ute och joggade med keps och så kör Dylan förbi med sin motorcykel och får se det hemska håret och erbjuder sig att köra henne till en vän som kan fixa hennes hår igen. De hade inte börjat dejta då.

Haha inser när jag läser den här tråden att jag verkar helt fanatisk. Men de e ju min favvo serie.
Svar på tråden Vad minns du om gamla Bevvan?