stjierna skrev 2011-10-13 07:14:24 följande:
Åh, vad roligt att se att din bebis fortfarande lever! :D vilken vecka är du i nu?
Var i hbg bor du? Det känns dumt att rekomendera någon på andra sidan stsn ;) jag har haft Annika på Tågaborg (litet, familjärt BVC med bara två barnmorskor o en doktor) och jag har varit supernöjd alla gånger! Hon är lyhörd och förstående och tjatade inte om amning när jag gav ersättning, och hon var otroligt stöttande när jag var orolig över att sonen inte gick upp i vikt som han skulle :)
Tack tack, Jag är också glad att se dig igen. Hur mår ni? Kan du tänka dig att jag är i v. 27+2? Ibland tror jag inte det är sant! Om 9 veckor kommer mitt kejsarsnitt att ske. Risk om mitt barn ska födda nu är väldigt lite att den ska dö. Eftersom jag jag går privat hos gyn och jag verkligen älskar dem, så vill jag ha en bvc där jag känner mig lika trygg och specielt jag som vill den bästa pga min historia. Jaja, låter jätte bra det du rekommenderade. jag bor nära preem på gåsebäck. I bostadsrätterna där.
Jag bryr mig inte det kommer vara långt. Har körkort och bil och strävar efter bästa bvc i helsingborg och dem som är nära är strykna ifrån vår lista, aldrig skulle jag ja mitt barn på närlunda eller furutorp och mannen vill inte ha capio eller på dalhem eller fredriksdal eller drottninghög.