• Hallonmusen83

Sakna ni serien Tre Kronor

Jag suttit och kollat alla säsongerna av Tre Kronor , vad jag gilla den serien Trist den slutade !!

Ett leende är värt ett tusental ord ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sakna ni serien Tre Kronor
  • hysteria

Ja, fast jag var kanske 13 när den slutade så jag hade säkert inte tittar på det om serien visades nu.

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Carisma95

Nej, inte det minsta! Ha ha! 
    Eller ja, jo, kanske lite. Men inte för att den på något sätt var bra. Mest för att det är lite nostalgi över "min första såpa" på något sätt....  

vastragotaland.blogspot.com - What you read is what you get!
  • herself

Jag har sett alla sex säsonger nu när de släppts igen :) jättekul att se på var ju ändå en tid sen de slutade.
    Håller på att titta på skilda världar nu , väntar till mitten av november när nästa säsong kommer ut :)

• Taitas

Jaaa! Jag var jätteliten men såg ändå Tre Kronor och jag saknar serien.
    Nu måste jag leta om det går att köpa hela serien någonstans!

• Trolovade

Åh, jag kollade, men var ganska ung då, men hur slutade den? Har fått för mig att det var någon bomb i sporthallen men det kan ju inte stämma... :-S

• Taitas
    Trolovade skrev 2011-10-13 13:06:19 följande:
    Åh, jag kollade, men var ganska ung då, men hur slutade den? Har fått för mig att det var någon bomb i sporthallen men det kan ju inte stämma... :-S
    Jorå, Sten Frisk hade något möte eller vad det var i sporthallen och i slutet visade han att han hade bomber på sig och tryckte av. Skiten sprängdes.
    Vilket jävla slut alltså haha
  • Trolovade
    Taitas skrev 2011-10-13 13:22:41 följande:
    Jorå, Sten Frisk hade något möte eller vad det var i sporthallen och i slutet visade han att han hade bomber på sig och tryckte av. Skiten sprängdes.
    Vilket jävla slut alltså haha
    Oj, snacka om att inte veta hur man slutar en serie på ett bra sätt Snabbt och effektivt!
  • Carisma95
    herself skrev 2011-10-13 11:39:34 följande:
    Jag har sett alla sex säsonger nu när de släppts igen :) jättekul att se på var ju ändå en tid sen de slutade.
    Håller på att titta på skilda världar nu , väntar till mitten av november när nästa säsong kommer ut :)
    Skilda världar tyckte jag faktiskt var liiiite bättre. (Men inte bra).
  • Linda1976

Nej. DÅ var den bra, men det var på den tiden det inte fanns så många bra serier...

Bra slut, då kan de inte återuppliva den  

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Carisma95
    Linda1976 skrev 2011-10-13 14:22:41 följande:
    Nej. DÅ var den bra, men det var på den tiden det inte fanns så många bra serier...

Bra slut, då kan de inte återuppliva den  
    Ha ha! Där hade du en poäng!
  • Aristocat

Ja, har precis börjat kolla på alla avsnitten på You Tube. Men jag stör mig lite på alla uppenbara produktplaceringar. Det gjorde jag redan när serien gick på TV.

Allt jag behöver veta har jag lärt mig av min katt
  • knisse

nej tackochlov att dom sprängde skiten!

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • Tecken

Nej, och då följde jag den slaviskt då den gick på tv. Den känns lite som ett barn av sin tid.

• giftgrodan

ja, fast jag inser att det bara är nostalgi. När jag ser klipp inser jag hur kackigt det är.

• bananflugekärlek

Ja, jag saknar en hel del svenskt i TV. Typ som "En fyra för tre" och så vidare.

• Hallonmusen83
    bananflugekärlek skrev 2011-11-04 10:14:30 följande:
    Ja, jag saknar en hel del svenskt i TV. Typ som "En fyra för tre" och så vidare.
    Ja de va bram vita lögner med
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
Svar på tråden Sakna ni serien Tre Kronor