Arga snickaren
Satt precis och tittade på de.Och fick en tanke.Vem betalar detta gör dom de själv eller kanal 5? Huset blev jätte fint
Satt precis och tittade på de.Och fick en tanke.Vem betalar detta gör dom de själv eller kanal 5? Huset blev jätte fint
Har jag också undrat många gånger. Likadant Äntligen hemma och Byggfusk med Martin Timell när det gick. Ja vem betalar. Kan det vara reklampengar?
De har väl sponsorer antar jag. Alltså kanal 5. Programmet tillhör ju kanal 5, sen är det säkert snickare som ställer upp på att hjälpa till, men material betalas nog så. ring och fråga ;)
På Äntligen hemma, får husägaren betala själv.
Skulle tro att på Arga Snickarn behöver inte husägaren betala, med tanke på att i princip alla som söker dit har kört sin ekonomi i botten.
T ex de 15 000 kronorna man vinner på "halv åtta hos mig är" är väl sponsorpengar från ica och lidl, för att de går och handlar i de butikerna och får ju reklam på så sätt.
På Äntligen hemma, får husägaren betala själv.
Skulle tro att på Arga Snickarn behöver inte husägaren betala, med tanke på att i princip alla som söker dit har kört sin ekonomi i botten.
arbetet*
Tror knappas att dom betalar själva, är ju ganska mycket produktreklam i programmet, allt visas var det är köpt, tex så kommer lastbilarna med material från Bygg XL (eller vad dom heter), på kartonger och påsar står det ellos tex så det är ett sätt för företag att synas