• bizzziie

Vilka ytterkläder ska din 4-6-åring ha i vinter??

Ja, vad ska era 4-6-åringar ha på sig i vinter??

Nämn gärna var ni köper kläderna med, alltså favoritmärken osv.. och varför de är det..

♥♥ Storebror: 2006 ♥♥ Lillebror 2010 ♥♥ -----> vitamalmen.blogg.se -om inredni
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka ytterkläder ska din 4-6-åring ha i vinter??
  • Jennilie

Jacka/byxor till min 6åring (enkelt att bara slita på jackan och springa bort till matsalen/gympan)
    Overall till 5åringen.

• camave

båda barnen 3 och 5 år får overaller från didriksons och skor från kavat

kommer aldrig igen köpa något annat :P  

Felicia och Albin, mina underbara små....
  • TEDDEN

Köper alltid Ver de Terre till min son. Dyra men sjukt varma och underbar kvalitet!  Fin parkasjacka med pälskant i mörkblått. Förra året hade han mörkgrått. Lite wild and crazy i år  

• Tant Green

Min 6-åring har tvådelat. När det är slaskigt väder blir det en tunnare men vattentät vinterjacka från Gneis och ett par fodrade galonbyxor från H&M. När det är kallt och snö blir det höga hängelsbyxor från Reima och täckjacka från PO.P. Eller någon annan kombination. Det tycker jag är det bästa med jacka/byxor att det är flexibelt här där vi sällan har kallt hela vintern.

• Linmin

Overall till min snart fyraårig,? Köpt en molooverall på tradera. Tredje året som sonen har en overall av det märket dels för att den är varm rätt den är tunn och smidig. Den är också snygg o ha ett bra andrahandsvärde

• theresam

4-åringen overall och 6-åringen 2-delat. Har dom senaste åren köpt Gneis, som är sjukt bra kvalitet för den summan. Mjuka, tunna, varma, hållbara, smidiga och snygga. Skor alltid Viking. Bäst enligt mig.

• Cecci78

en uppsättning Fix tvådelat och ska testa Friends overall från coop (hittade den på 75%) i våras:) och sen har vi en pop overall från storebror. Känner att det är ett måste med både tvådelat (så man kan ha termobyxorna+fleece i bilen istället för hela overallen under bilstolens sele).

• CeeJay

Både overall och tvådelat set.

Overallen kommer i år från Land&Lake (pga färgerna och att jag hade en rabattkupong på Ellos ) och tvådelsseten kommer från Fix (Lindex).

• Cloudberry

Båda, en pop-overall och ett tvådelat set från H&M.

• Cloudberry

Kavats skinnstövlar är det de får ha på fötterna.

Svar på tråden Vilka ytterkläder ska din 4-6-åring ha i vinter??