Grekland, All Inclusive, Tips önskas !
Vi ska åka till grekland i slutet av maj och önskat tips på bra hotell !
*All Inclusive
* babypool (10-40cm)
* Familjerum
Vart har ni varit och hur vart det ?????
Vi ska åka till grekland i slutet av maj och önskat tips på bra hotell !
*All Inclusive
* babypool (10-40cm)
* Familjerum
Vart har ni varit och hur vart det ?????
Vi var på Rhodos 2 ggr nyligen och i aug bodde vi på
Atlantica Aegean Blue och bokade med Fritidsresor ett BLUE STAR HOTELL :) Jätte bra :) hur fin som helst och jag älskar verkligen Rhodos
Spana in min blogg och läs mer;
http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/category/uncategorized/page/6/
har bloggat massor om Rhodos :)
Annars skulle jag rekommendera ett SUNWING hotell på kreta eller rhodos om ni absolut vill till grekland, annars kanske cypern vi var på sunwing cypern i maj :)
Toppen :)
Kan verkligen rekommendera Blue Village Atlantica Aegean Park, grannhotellet till det som lillalflygiz rekommenderar ovan
Var där i somras och åker igen nästa sommar
Är ni helt säkra på att ni ska till Grekland? Håll er i så fall så långt österut som möjligt, det är betydligt varmare där.
Vi var nyss på Kreta - jättefint men troligtvis rätt svalt i maj. Var på Cypern i maj 2010 och då var det jättefint där, svensk högsommarvärme o ungefär 20 grader i havet. Atlantica Caldera Beach var ett fint all inclusive-hotell med utmärkt mat.
Tack för era tips !
Blue Village Atlantica Aegean Park har vi varit på.. Var kanon, men man fick inte see så mycket av grekland..
Resan är nu bokad till Fastlandet( Halkidiki ), ska bli spännande att se...
puffa upp
Var på Rhodos i somras, Louis Colossos Hotell i Faliraki. Fanns massa kul för barnen där! =) Maten var helt suverän..