• Anonym

Gillar du att visa fittan?

Hej jag undrar, i fyllemiljöer, på festivaler och liknande har jag massor av gånger sett tjejer som visar fittan, typ efter att de har kissat så reser de sig upp och långsamt drar upp trosorna så man ska hinna titta...

Vad man gör på fyllan speglar ju ofta någon slags inre önskningar.

Är det så att många tjejer gillar att blotta sig lite..?

• Svar på tråden Gillar du att visa fittan?
  • Anonym

Äh du är bara en smygtittande snuskis.

• Meisje

Jahaaaa....
    Jag trodde de drog upp troserna så sakta för att de var så packade att gör de en snabb move så faller de tillmarken!

Attans! Men nu vet jag att de har exhibitionist tendenser!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-14 14:40:40 följande:
    Äh du är bara en smygtittande snuskis.
    Oh ja, det är supersnuskigt med fitta... eller hur menar du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-14 14:59:27 följande:
    Oh ja, det är supersnuskigt med fitta... eller hur menar du?

Jag menar att du är en snuskgubbe, o att smygtitta på ungdomar på festival är det närmaste fitta du kommer.
  • Trivelina73

Hahahha!
    Sup dig full, dra ner byxorna och sätt dig på huk. Stå upp snabbt och dra på dig byxorna fort som fan!! Medans du gör det, så vill jag fotta dig, eller filma!! Den klippet kommer bli youtubets bästa!! Fyllo står på näsan!!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-14 15:02:43 följande:
    Jag menar att du är en snuskgubbe, o att smygtitta på ungdomar på festival är det närmaste fitta du kommer.
    jag var själv ungdom på den tiden det hände så då var jag en snuskpojke då...
  • Elenor B

Det har väl hänt att man velat retas lite och kolla reaktioner :)

• Anonym
    Elenor B skrev 2011-10-14 15:43:01 följande:
    Tack! Det är alltså det jag har noterat, tror inte att jag fluktar mer än någon annan i det läget...
  • lille Birger

Jag har märkt att kvinnor som kissar är lite mer oanständiga än vad killar är. De flesta killarna vänder ju ryggen till och hänger ut den genom gylften, medan typ alla kvinnor jag sett kavlar upp kjolen långt över midjan och drar ned trosorna.

• Philipsson
    Elenor B skrev 2011-10-14 15:43:01 följande:
    Fyllfitta är extremt avtändande.
Svar på tråden Gillar du att visa fittan?