• Anonym

Gillar du att visa fittan?

Hej jag undrar, i fyllemiljöer, på festivaler och liknande har jag massor av gånger sett tjejer som visar fittan, typ efter att de har kissat så reser de sig upp och långsamt drar upp trosorna så man ska hinna titta...

Vad man gör på fyllan speglar ju ofta någon slags inre önskningar.

Är det så att många tjejer gillar att blotta sig lite..?

• Svar på tråden Gillar du att visa fittan?
  • Anonym

Nej. Jag har komplex för den, så jag visar den helst så lite som möjligt.

• och

Inser just att jag har missat något här. Jag har aldrig trosor, och har därmed gått miste om minst femton sekunders möjlighet att kåta upp någon okänd karl.

Attans också.  

The hard way is the right way.
  • Anonym (Primadonna)

Ha ha...bryr mig inte om någon ser min fitta...
    Jo, märkt att intresset är stort...

• Vittran

Har aldrig blottat fittan, varken på fyllan eller annars så, inte så stolt över den o känns ju lite väl vulgärt. Däremot gillar jag att flasha tuttarna på fyllan, alltid gillat det :)

• ToniErdmann
    Vittran skrev 2022-04-06 22:08:18 följande:

Har aldrig blottat fittan, varken på fyllan eller annars så, inte så stolt över den o känns ju lite väl vulgärt. Däremot gillar jag att flasha tuttarna på fyllan, alltid gillat det :)

Ok, du tar fram tuttarna och dansar loss på fyllan?
  • Anonym (Jessica)

I tonåren och kanske upp till 22-23 så visade jag ofta både fitta och bröst på fyllan. Numera så blir det inte så ofta att jag visar. Är 33 nu

• ToniErdmann
    Anonym (Jessica) skrev 2022-04-06 22:18:37 följande:

I tonåren och kanske upp till 22-23 så visade jag ofta både fitta och bröst på fyllan. Numera så blir det inte så ofta att jag visar. Är 33 nu

Visade på beställning eller helt spontant?
  • ToniErdmann
    Anonym (Jessica) skrev 2022-04-06 22:37:25 följande:

Det var både och

Och nu är du 33 och har kommit på att det där med att visa fittan inte längre fungerar?
  • Anonym (Jessica)

Visst visar jag men inte lika mycket som när jag var yngre

Svar på tråden Gillar du att visa fittan?