Jag skall köpa en Iphone, skall jag vänta?
Tills nya versionen kommer?
Jag är lite dålig på vilken storlek jag behöver 16 eller 32. Kan någon råda mig?
Kaisa
Tills nya versionen kommer?
Jag är lite dålig på vilken storlek jag behöver 16 eller 32. Kan någon råda mig?
Kaisa
Det kommer ju en ny 4:a i slutet av månaden, dit kan du väl vänta:). Jag har en 3:a nu med 32 gb, har haft den i 2 år och inte fyllt den :)
Har en iphone 4 16 gb och har aldrig varit i närheten av att fylla den. Heelt onödigt med 32 gb. Däremot var det väl ingen större skillnad på den nya och gamla iphone 4, så i min värld duger det med den gamla!
Jag vet inte så mycket om skillnaden heller förutom att kameran ska va rätt mycket bättre. Jag ska ha en ny nu då min börjar bli sliten och då köper jag hellre den nya än den äldre så klart:)
Jag köper nog en 16gb nästa gång. Det som tar plats i min telefon är foton och dom lägger man över i datorn också så det är ju bara att rensa om det blir fullt
tre släpper väl 4s den 15e? Alltså... Idag? Eller.
de beror ju på. Ska du teckna ett abonnemang t.ex så skulle jag köra på dom iphones som reas ut nu. jag önskar jag hade väntat bara någon månad för då hade min månadskostnad de nästkommande två åren blivit betydligt mindre.
Så mkt skiljer ju inte den nya o den gamla så att det är värt flera hundra mer i månaden.
Sen beror de ju på hur prylgalen man är. Måste man ha de senaste så är de väll bäst o vänta så man inte ångrar sej.
Men vad man än köper hinner de alltid komma något nyare och bättre innan man själv kan byta...
5an skulle jag dock inte vänta på om det är de du menar. De kan ju dröja evigheter...
Om du bryr dig om kostnaden så ska du vänta tills den nya kommer och köp den gamla (iPhone 4). Priset bör sjunka när den gamla kommer. Om du inte har några speciella prestandakrav så kommer iPhone 4 funka alldeles utmärkt under den tid du kommer ha den. Skillnaden mellan 4 och 4S är minimal och för vanliga dödliga är det inte märkbart.
Skillnaden mellan 4 och 4s är Siri dvs att du kan prata med mobilen och ställa frågor osv. Sök på Google eller Apples hemsida så får du se skillnaden mellan dom
Siri känns som en helt meningslös funktion. Kul, men meningslös. Inte fasen kommer jag prata med mobilen hur bra det än funkar. Möjligtvis när man kör bil, men jag ser hellre att folk koncentrerar sig på vägen istället för att prata med sin mobiltelefon.
Sen är ju den nya snabbare, bättre grafik, bättre kamera, bättre batteri etc. Och om du ska ha den något år klarar den nya av uppdateringarna som kommer. Ser ingen anledning till att köpa något gammalt om det finns nyare och bättre ute.
Håller med dig skorpionen:)
Jag vill ha så bra kamera som möjligt så jag köper 4s istället för 4
Till mig sa de att man kan uppdatera 4an så den får samma mjukvara som 4s och då i princip blir likadan som 4s.. Om det stämmer vet jag inte. Köpte en 4a och är helt nöjd med den. Har inte uppdaterat den men ska väl ta och göra det