Firmafest - vad händer?
Vad brukar ni minnas från era firmafest? Gör ni saker ni ångrar? Pratar ni mycket om de andra veckan efter?
Vad brukar ni minnas från era firmafest? Gör ni saker ni ångrar? Pratar ni mycket om de andra veckan efter?
Alla super till så ingen minns vad som händer, då finns inget att berätta veckan efter heller
Ja det är lätt att påstå sig minnas saker som andra inte har en susning om efter fullt ös, medvetslös...
Hej!
Verkar som om många har dåliga erfarenheter om firmafester...
Har själv varit på en del "fyllefirmafester" men även en del som varit riktigt lyckade och roliga på riktigt. Syftet är väl att man ska ha kul tillsammans och tyvärr verkar många chefer eller festansvariga fastnat i det lite långtråkiga fyllespåret. Är man dessutom förälder (eller blivande som jag) vill man ju inte alltid dricka så mycket. Vill tipsa om en hemsida som tipsar om saker som är "roliga på riktigt": firmafestgöteborg.se
Där fanns lite saker som mordmiddag, ribboating, alternativa aktiviteter...
ha det fint
Jag dricker mig aldrig för full när jag ska festa med jobbet. Det blir aldrig bra. Resonerar som så att gör jag bort mig på krogen när jag är ute med vänner så kan jag bara strunta i att tillbaka på det stället. Men gör man bort sig på jobbet kan man ju inte skita att gå dit. Så mitt tips. Drick med måtta.