• Anonym (doften)

Använder du parfym på jobbet?

Svara inte om du arbetar som ssk eller liknande.. det är självklart att man inte använder parfym om arbetsplatsen är på ett sjukhus t.ex!

Alla ni andra får så klart svara..

undrar för jag har en jättegod parfym som jag gärna använder men ingen av kollegorna har parfym.. men så är de förmodligen inte den typen heller... vad tycker folk om man kommer till jobbet en tidig måndagmorgon och luktar parfym? vi har ju samma arbetskläder så det blir kanske tokigt?

• Svar på tråden Använder du parfym på jobbet?
  • Anonym (javisst)

De tycker väl antagligen inte så mycket, såvida ingen har allergi eller om man stinker som en hel fabrik ;)

Varför skulle det bli tokigt för att ni har samma arbetskläder?

Tror jag är den enda också som använder parfym på mitt jobb. Ingen som har sagt nåt och har de problem med det så får de väl klämma ur sig det!

• Anonym (doften)
    Anonym (javisst) skrev 2011-10-15 23:32:46 följande:
    De tycker väl antagligen inte så mycket, såvida ingen har allergi eller om man stinker som en hel fabrik ;)

Varför skulle det bli tokigt för att ni har samma arbetskläder?

Tror jag är den enda också som använder parfym på mitt jobb. Ingen som har sagt nåt och har de problem med det så får de väl klämma ur sig det!
    frågade du innan om någon var allergisk?
  • Arktisk

Det finns allergiker överallt. Och även om du gillar parfym behöver det inte betyda att andra gör det.  På arbetsplatser delar man på utrymmet. Lika lite som man skull kunna tänka sig tränga sig på sina arbetskamrater med att spela hög musik som de kanske inte gillar men jag själv tycker musiken är jättetrevlig, skulle jag inte tränga mig på med en stark doft som de kanske inte gillar även om jag själv tycker är jättetrevlig.

Du kan gott vänta på dig med att sätta på parfym till efter jobbet. 

• Anonym (javisst)

Nej det gjorde jag inte. Den personen som jag ersatte hade parfym så då förstod jag att så inte var fallet.