Ung mamma behöver kompisar.
Hej! Är 18 år och bor i Stockholm, har en son på 3 månader. Behöver en vän, någon att prata och umgås med. Känner du att du också behöver en vän, så skriv till mig.
Hej! Är 18 år och bor i Stockholm, har en son på 3 månader. Behöver en vän, någon att prata och umgås med. Känner du att du också behöver en vän, så skriv till mig.
Hej! Jag är också 18 år och bor i Stockholm. Är hemma med min dotter på 9,5 månad :)
hej, jag är 18 år och har en son på 2 månader. bor dock inte i stockholm, men man kan ju prata via nätet
Hej, är 24 år och har en dotter på 7 månader, bor inte heller i Stockholm men kan alltid prata via nätet, brevväxla samt telefon
Hej är 18 år bor i Norrköoing, har en dotter på 3 månader, skulle vara roligt att prata via nätet eller ringa eller så! :) kram!
Hej är 24 år å har tre barn på 5 år, 2 år å den minsta på 7 månader. Bor i lilla rimbo å vill ha nya vänner..
Här är en till mamma som vill ha nya vänner. Är 24 år och har en son på 2 år, vi bor i Södertälje.
Jag är 19 år och har en dotter på 4 månader, bara att maila om någon vill ha kotnakt ! :)
Hej! född 1993 han en dotter på 3 månader! hör gärna av dig =)
Hej har ett barn på 5 månader någon som vill träffas e de bara skriva .kram
E 18 i december, 1 månad innan de kommr jah få min son skulle behöva ngt att göra, e så ensam om dagarna så!
Va kul du kan skriva på inbox
Hej! Är 24 och har tvillingar som är 2 v ;)bor i stockholm
Inboxa mig! :) jag är 20, har en dotter på 1 år och 4 mån, bor dock inte i Stockholm men vi kan prata över nätet och smsa om du vill? Skulle vara kul iaf :)
inboxa mig =)
Jag är 17 år och har en son på 3 månader! :)
Kul Malin! nästan som när jag fick min plutt =)
18 år och en bebis på 4 månader, skriv till mig (: