Varför vill ingen kille ha mig?
Varför vill ingen kille ha mig?
Jag har haft 4 förhållanden i mitt liv där samtliga har varit otrogna och gått bakom ryggen och letat andra tjejer. Jag har slängt ut dem.
Jag är en bra tjej på 38 år, har ett bra jobb, har egen bostad, inga ekonomiska problem, har bra intressen och värderingar, killar brukar säga att jag är söt, jag är duktig på många saker, har ett eget liv, är självständig, normalviktig m.m.
Ändå träffar jag aldrig nån som vill ha ett seriöst förhållande med mig.
Jag har träffat killar på nätet, på krogen, ute i verkligheten, på jobbet, på kurser m.m. men det är sak samma jämt. Killen jag träffade i somras och blev kär i slutade med att han våldtog mig, han ville bara ha sex men det ville inte jag. Jag älskade honom, han var min barndomsvän.
Killen jag blev kär i sedan på en kurs, han flirtade hej vilt med mig bara för att sedan hänga ut mig på nätet facebook med bild och visade hela världen att jag var kär i honom men han var inte kär i mig.
En kille jag träffade förra helgen på krogen ljög om sin ålder, han sa att han var 43 år när han var 50 år!
Jag vill leva familjeliv med barn och en bra man men det verkar som att kärleken bara är till för alla andra utom mig... varför? Vad ska jag göra för att hitta nån bra kille?