• Anonym (Utsvulten)

Snälla, varför kan han inte hålla sig?

Håller på att bli galen. Träffar en kille som är helt underbart go och mysig. Men när vi ska till och ha sex så kommer han sååå fort. Va beror det på? Vi använder alltid kondom och han är dessutom omskuren (det kanske inte alls har med saken att göra, har bara fått för mig att omskurna e lite mindre känsliga) Jag brukar säga till honom att han får ta det lugnt och försöka hålla sig, men han klarar det helt enkelt inte... Hur ska jag tolka detta? Är han så otroligt upphetsad eller vad? Vissa säger att jag ska va glad att det inte är tvärtom och att det betyder att han tycker jag är jätteskön, men jag vet inte, jag hinner liksom inte med riktigt. I början brukade jag ge honom oralsex innan, men det kan jag säga att jag har lagt av med haha...

Va ska jag göra då, vill inte dumpa honom för detta för jag tycker så fantastiskt mycket om honom. 

Kram på er 

• Svar på tråden Snälla, varför kan han inte hålla sig?
  • Anonym

Först och främst hlåller jag med: I grunden är det "positivt" eftersom det betyder att han verkligen tänder på dig! (jag är man). Blir man inte kåt på en person är snabb utlösning inte ett problem.

Vill du ha kvar honom och jobba på saken så tänk på att allt löser sig med tiden, låt honom komma. Varva ner lite och kör igen! Andra gången går det säkert inte lika snabbt. Pressar det honom kan det bli en psykisk grej som gör att han kommer ännu fortare. Om du istället bara står ut med detta ett tag så kommer han själv hitta lösningar för att kunna hålla ut...

• udda man lkpg

Kan ni inte börja med att han slickar dig till orgasm? På så sätt kan du vara säker på att du hinner få "ditt"...

• Anonym (Utsvulten)

Alltså jag är lite småblyg av mig tyvärr, vågar inte riktigt be honom om detta, då jag inte riktigt vet om han gillar att göra det, skulle gärna låta honom då jag tycker det är helt underbart att bli slickad.... hur ber man om det så att det låter upphetsande?? Dum fråga kanske, men han är afrikan så jag vet inte riktigt hur deras sexkultur ser ut om man säger så haha... han e den första killen jag är med som inte är svensk så jag har lite dålig erfarenhet av svarta killar. Verkar jag helt korkad eller haha?

• udda man lkpg

Hur man ber om det för att det ska låta upphetsande? Det är ju omöjligt att svara på, olika människor reagerar olika. Jag går igång bäst när jag hör "ner med dig" och känner ett bestämt tryck på axlarna, men du kanske kan fråga helt enkelt om han vill göra det?

• Anonym

Kan han inte komma flera gånger då?

• Anonym (stud100)

Köp Stud100 till honom och problemet är löst.

• Anonym (Utsvulten)

Stud100? Vad är det haha?

• Tom Bo

Jag har skrivit om detta i andra trådar tidigare, är lite lat nu och kopierar in text hit, hoppas trådstartaren kan dra nytta av detta.

Eftersom ni använder kondom är det inga problem för er att använda en bedövande salva. Stud100 som nämndes här ovan är ett alternativ, men kan vara lite svår att köpa. Ett billigare och mer lättåtkomligt alternativ är Xylocain som finns receptfritt på apoteket. Den är helt ofarlig och jag har använt den flera gånger med lyckat resultat.
    Gör ungefär så här: Smörj in ollonet med salvan, vänta sedan 5-10 minuter tills ollonet känns lite avdomnat. Sedan kan han tränga in i dig (gärna med kondom på så att inte du får salva på dig och blir bedövad, alternativt kan ni tvätta bort resterande salva), ta det lite lugnt från början ifall inte salvan har hunnit verkat ordentligt.
    Hur mycket salva som är lagom är individuellt, men det lär ni er snabbt efter ett par försök. Tar man för lite blir bedövningen svag, tar man för mycket blir ollonet väldigt bedövat och det kan t o m bli svårt för honom att komma innan bedövningen börjar släppa efter cirka 30 minuter.
    Tar man lagom mycket salva är det fortfarande skönt för honom, men det känns inte så där överväldigande mycket att sprutet kommer på en gång. Själv tycker jag att det är underbart att kunna hålla på i 15-20 minuter utan att behöva hålla igen - bara ge sig här och njuta!

• HäckHäxan
    Anonym (Utsvulten) skrev 2011-10-17 12:18:50 följande:
    Kan de vara en bedövnings spray kanske? Kan ju vara helt fel
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Anonym

För tidig utlösning är ju ett ganska vanligt problem som ofta förekommer hos ganska unga killar. Han kan träna sig genom att runka och sluta helt precis innan han kommer. Göra så om och om igen. Kanske inte så skoj men det kan visst hjälpa.

• Anonym (stud100)
    HäxanSurtant skrev 2011-10-17 12:31:11 följande:
    Kan de vara en bedövnings spray kanske? Kan ju vara helt fel
    Bedövningsspray stämmer.

Spraya 2-3 ggr och efter 5 är det bara o köra. Fungerar och är helt ofarligt. Jag ser inte att det skulle vara fel? Det hjälper TS och TS kille.
  • Anonym (stud100)

Var lite snabb
    ... efter 5min är det bara o köra...   inte 5 sprayningar för då blir det lite väl effektivt Skrattande

• Anonym (stud100)
    Tom Bo skrev 2011-10-17 12:20:21 följande:
    Jag har skrivit om detta i andra trådar tidigare, är lite lat nu och kopierar in text hit, hoppas trådstartaren kan dra nytta av detta.

Eftersom ni använder kondom är det inga problem för er att använda en bedövande salva. Stud100 som nämndes här ovan är ett alternativ, men kan vara lite svår att köpa. Ett billigare och mer lättåtkomligt alternativ är Xylocain som finns receptfritt på apoteket. Den är helt ofarlig och jag har använt den flera gånger med lyckat resultat.
    Gör ungefär så här: Smörj in ollonet med salvan, vänta sedan 5-10 minuter tills ollonet känns lite avdomnat. Sedan kan han tränga in i dig (gärna med kondom på så att inte du får salva på dig och blir bedövad, alternativt kan ni tvätta bort resterande salva), ta det lite lugnt från början ifall inte salvan har hunnit verkat ordentligt.
    Hur mycket salva som är lagom är individuellt, men det lär ni er snabbt efter ett par försök. Tar man för lite blir bedövningen svag, tar man för mycket blir ollonet väldigt bedövat och det kan t o m bli svårt för honom att komma innan bedövningen börjar släppa efter cirka 30 minuter.
    Tar man lagom mycket salva är det fortfarande skönt för honom, men det känns inte så där överväldigande mycket att sprutet kommer på en gång. Själv tycker jag att det är underbart att kunna hålla på i 15-20 minuter utan att behöva hålla igen - bara ge sig här och njuta!
    Inte svår att köpa. Bara googla och du hittar det i välsorterade butiker online.
  • Tom Bo
    Anonym (stud100) skrev 2011-10-17 13:55:26 följande:
    Inte svår att köpa. Bara googla och du hittar det i välsorterade butiker online.
    Beror väl på hur bekväm man är med att handla och betala över nätet. Själv har jag inga problem om säljsajten ger ett seriöst intryck, men jag vet flera som undviker det.
    Apotekt finns det däremot gott om och är enkla att handla på. På Xylocain-förpackningen står det att det är lokalbedövande bl a vid insektsbett och sår, så man behöver inte skämmas för att man köper det.

Välj det som passar bäst.
  • Anonym (Mackan)
    Tom Bo skrev 2011-10-17 12:20:21 följande:

Har provat både ditt tips och Stud 100 men inget av dem funkade för mig - tyvärr. På sin höjd hjälpte de mig att hålla någon minut längre.

Däremot har jag haft stor hjälp av Priligy - samma njutning, men under mycket mycket längre tid. Fattar inte att folk inte hittar medicinen; den kommer ju upp även på seriösa sidor om man googlar "tidig utlösning"?!
  • Tom Bo
    Anonym (Mackan) skrev 2011-10-18 21:33:21 följande:
    Har provat både ditt tips och Stud 100 men inget av dem funkade för mig - tyvärr. På sin höjd hjälpte de mig att hålla någon minut längre.

Däremot har jag haft stor hjälp av Priligy - samma njutning, men under mycket mycket längre tid. Fattar inte att folk inte hittar medicinen; den kommer ju upp även på seriösa sidor om man googlar "tidig utlösning"?!
    Bra att den Priligy hjälper för dig. Själv hade jag knappast gett mig på att prova den medicinen, dels för att den är receptbelagd med möjliga biverkningar som illamående, diarré, huvudvärk, yrsel och sömnproblem, dels för att den går lös på runt 1000 kr för tre piller.
    Nej, jag smörjer nog in ollonet ibland med billiga biverkningsfria Xylocain även i fortsättningen. Tråkigt att den lokalbedövningen inte hjälpte dig.
  • Anonym (Mackan)
    Tom Bo skrev 2011-10-19 10:30:22 följande:
    Bra att den Priligy hjälper för dig. Själv hade jag knappast gett mig på att prova den medicinen, dels för att den är receptbelagd med möjliga biverkningar som illamående, diarré, huvudvärk, yrsel och sömnproblem, dels för att den går lös på runt 1000 kr för tre piller.
    Nej, jag smörjer nog in ollonet ibland med billiga biverkningsfria Xylocain även i fortsättningen. Tråkigt att den lokalbedövningen inte hjälpte dig.
    Vad gäller priset: Runt 700:- för 6 piller kostar de med recept. (Och då kan man dela ett 60 mg piller i två delar dessutom; efter att ha tränat lite så behöver iallafall inte jag 60mg längre.) Det priset du nämner gäller nog mest för fegisar som måste köpa på nätapotek för att våga ta tag i sitt problem...

Däremot ska jag erkänna att jag ibland blivit illamående dagen efter. (Men det har det varit värt, i mitt fall.)
  • Anonym (likadan)

Min man är likadan(han börjar bli mer uthållig nu dock) han kommer ofta för fort men saken är den att jag(av medicinska skäl) har haft väldigt lite sexlust de 9 åren vi har varit tillsammans och när vi väl hade sex så ville jag "få det överstökat" så han körde på utan att jag stoppade honom eller så, det var över på 5 min ca(och då ingick ställningsbyte oftast)

Men nu har jag fått tillbaka min sexlust för ett år sen så nu har jag "tränat"(Flört) han i smyg så att säga. Jag har bett honom dra sig ur vid flera tillfällen och haft lite "mellanspel" mellan penetreringarna och han jobbar själv med att hålla ut längre genom att penetrera lite åt gången och så varvar han med att pulla mig.

Så kanske du kan be han pulla dig lite eller varför inte köp en massagestav och introducera i sänghalmen om du tror att han tycker det är okej!?    

Svar på tråden Snälla, varför kan han inte hålla sig?