• Tom Bo

Snälla, varför kan han inte hålla sig?

Jag har skrivit om detta i andra trådar tidigare, är lite lat nu och kopierar in text hit, hoppas trådstartaren kan dra nytta av detta.

Eftersom ni använder kondom är det inga problem för er att använda en bedövande salva. Stud100 som nämndes här ovan är ett alternativ, men kan vara lite svår att köpa. Ett billigare och mer lättåtkomligt alternativ är Xylocain som finns receptfritt på apoteket. Den är helt ofarlig och jag har använt den flera gånger med lyckat resultat.
    Gör ungefär så här: Smörj in ollonet med salvan, vänta sedan 5-10 minuter tills ollonet känns lite avdomnat. Sedan kan han tränga in i dig (gärna med kondom på så att inte du får salva på dig och blir bedövad, alternativt kan ni tvätta bort resterande salva), ta det lite lugnt från början ifall inte salvan har hunnit verkat ordentligt.
    Hur mycket salva som är lagom är individuellt, men det lär ni er snabbt efter ett par försök. Tar man för lite blir bedövningen svag, tar man för mycket blir ollonet väldigt bedövat och det kan t o m bli svårt för honom att komma innan bedövningen börjar släppa efter cirka 30 minuter.
    Tar man lagom mycket salva är det fortfarande skönt för honom, men det känns inte så där överväldigande mycket att sprutet kommer på en gång. Själv tycker jag att det är underbart att kunna hålla på i 15-20 minuter utan att behöva hålla igen - bara ge sig här och njuta!

• Tom Bo
    Anonym (stud100) skrev 2011-10-17 13:55:26 följande:
    Inte svår att köpa. Bara googla och du hittar det i välsorterade butiker online.
    Beror väl på hur bekväm man är med att handla och betala över nätet. Själv har jag inga problem om säljsajten ger ett seriöst intryck, men jag vet flera som undviker det.
    Apotekt finns det däremot gott om och är enkla att handla på. På Xylocain-förpackningen står det att det är lokalbedövande bl a vid insektsbett och sår, så man behöver inte skämmas för att man köper det.

Välj det som passar bäst.
  • Tom Bo
    Anonym (Mackan) skrev 2011-10-18 21:33:21 följande:
    Har provat både ditt tips och Stud 100 men inget av dem funkade för mig - tyvärr. På sin höjd hjälpte de mig att hålla någon minut längre.

Däremot har jag haft stor hjälp av Priligy - samma njutning, men under mycket mycket längre tid. Fattar inte att folk inte hittar medicinen; den kommer ju upp även på seriösa sidor om man googlar "tidig utlösning"?!
    Bra att den Priligy hjälper för dig. Själv hade jag knappast gett mig på att prova den medicinen, dels för att den är receptbelagd med möjliga biverkningar som illamående, diarré, huvudvärk, yrsel och sömnproblem, dels för att den går lös på runt 1000 kr för tre piller.
    Nej, jag smörjer nog in ollonet ibland med billiga biverkningsfria Xylocain även i fortsättningen. Tråkigt att den lokalbedövningen inte hjälpte dig.
Svar på tråden Snälla, varför kan han inte hålla sig?