• Godisgalen

Mirakel har skett! Jag är gravid!

Jag är gravid!!

Jag kan inte förstå att det kunde hända. Sitter här på bim-1 och stirrar på ett "gravid" i CB-gravtestets ruta och jag och min sambo darrar av glädje och hopp men även en gnutta rädsla. Mirakel!!

De som varit in i mitt krypin vet att vi har försökt i över 2 år att bli gravida och att vi är oförklarligt barnlösa. Tänk att livet nu förhoppningsvis kommer att se ljusare ut och fyllas av barnskrik såsmåningom.

Den här månaden gjorde vi faktiskt något annorlunda, jag åt bisolvon och vi använde glidmedlet pre-seed. Jag vet, det låter som en skröna men jag tror faktiskt att det hjälpte till.

Ja, jag vet inte mera vad jag ska säga, jag finner inte ord!

Tack alla som peppat mig på vägen och jag hoppas nu att allt går bra bara.. KRAM till er!

• Svar på tråden Mirakel har skett! Jag är gravid!
  • Mika86

STORT GRATTIS!!!!
    Hoppas att allt kommer att gå bra för er o den lill* i magen!

• infan

Grattis!!!! Åh vad det är härligt att höra när de som kämpat så länge har lyckats! *ler*

• Änglatuss

ett jättegrattis snacka om ett nyårsskjut

• Godisgalen

Ja, jag trodde aldrig att vi skulle lyckas på egen hand och så bara händer det!!

• Fröken N

Grattis o lycka till!
    FN

• Molly72

Jättestort grattis! Va härligt!

• Godisgalen

Tack till alla er som gratulerar mig, jag blir så glad att någon glädjs med oss!!!

Jag köpte pre-seed som är ett glidmedel på storkhjälps hemsida. Bisolvon knaprade jag en tablett morgon och kväll från mensens slut fram tills utslag på ägglossningstestet. Mannen åt inte bisolvon.
    Jag vet de sjutton, men det verkar ju som om det hjälpte. 2 år är en lång tid och det här var sista halmstrået innan insemination för vår del.

Tänka sig! Det snurrar i knoppen fortfarande!

Svar på tråden Mirakel har skett! Jag är gravid!