• Krokig Krokofant

Vilken är mannens mest attraktiva ålder? Tjejer se hit!!!

Hej alla damer,

Eftersom att Familjeliv är Sveriges största sida för flickor, töser, kvinnor, damer, jäntor och fruntimmer så är jag givetvis intresserad av era svar.

Jag är också intresserad av er ålder och vilket alternativ ni väljer (var gärna anonyma ifall ni tveka att outa era preferenser och ålder). Och svara nu ärligt och inte efter hur samhälle och normer vill att ni ska tycka.

Jag har nämligen en teori som jag vill testa om just kvinnor och deras sexualitet.

Tusen tack för era svar!!!

(killar rösta inte - men välj gärna möjligheten att se resultaten utan att rösta om ni är nyfikna).

One by one, one by one.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-18 13:32
    Efter en vecka startar jag en ny tråd där jag diskuterar min teori :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är mannens mest attraktiva ålder? Tjejer se hit!!!
  • yennie84

Jag röstade på 30-40 spannet. Jag är själv 27. Tycker att det faktiskt rä då killarna har blivit män och det finner jag sexigare. Hellre lite grått på sidorna än en perfekt tvättbräda. Jag tycker även att det är sexigt då männen börjar bete sig som män, dvs inte springer ute varje fredag, lördag kväll utan akn välja att stanna hemma och laga en god middag och dricka lite vin.

• Trust me

Attan, 0 röster i mitt åldersspann. Rynkar på näsan

Let me corrupt you
  • CeciliaMaria82

Jag tycker inte åldern spelar roll utan hur man är som person!
    Jag är 29 och föredrar att umgås med både äldre och yngre beroende på personlighet!!åldern är bara en siffra!

• jagäraf

Jättesvårt att rösta eftersom jag alltid tyckt att killar/män som varit 5-10 år äldre än jag själv har varit sexigast. Får väl bli 50-60 då eftersom jag är 50 själv. Hade jag varit 30 eller 40 så hade det ju blivit annorlunda svar. Tänder mer på intellekt och personlighet än på kropp

• Trust me
    ulfsas skrev 2011-10-18 11:50:49 följande:
    3 i mitt så nu är dagen räddad........*lättroad* Skrattande
    Japp, börjar arta sig.
    Let me corrupt you
  • Mamsis

Mannens mest attraktiva ålder är när han vågar vara sig själv, vågar visa känslor och inser att han inte är omanlig för att han diskar, har rosa tröja eller håller sin fru i handen ute bland folk etc, slutar mesa och ta skit för att 'det är lättast så', står upp för sin familj och sätter kvinnan i sitt livs välmående före alla andra kvinnors men ändå inte är en toffel.
    När en man uppnår denan ålder är olika.

• Anonym

Jag är 22, röstade 30-40, men tycker snarare 35-45. Så snyggt när de börjar "gråna" lite

• Veronica 223

Jag röstade 25-30, fast jag hade nog mer velat säga 25-35. Fortfarande unga och snygga, men mer mogna och sofistikerade. Eventuella tidiga "ålderstecken" som tunnhårighet och begynnande bukfetma har ännu inte satt sig. Sen finns det klart dom som aldrig växer upp, eller aldrig blir tunnhåriga eller får bukfetma för den delen heller, men ändå. Många över 30 får gärna lite mage, inte ok!

Det går inte att bli kommunist för att lösa fritidsproblemen!
Svar på tråden Vilken är mannens mest attraktiva ålder? Tjejer se hit!!!