Hjälpa kuken
Vissa tjejer tar tag i kuken och hjälper till att föra in den i muttan när man ska ha sex. Andra hjälper inte till. Frågan är varför vissa hjälper och andra inte? Svara gärna hur ni gör.
Vissa tjejer tar tag i kuken och hjälper till att föra in den i muttan när man ska ha sex. Andra hjälper inte till. Frågan är varför vissa hjälper och andra inte? Svara gärna hur ni gör.
Jag gör det ibland för det kan göra lite ont just när den tränger in om han missar lite och om jag då håller i den så kan jag själv bestämma så att den träffar rätt
Jag hjälper den gärna till rätt ställe då jag inte tycker det känns så skönt när han kommer på "kanten". Bättre att man njuter av att bli uppfylld istället för att känna obehag!
*Länge sen jag hade sex, måste få mannen på myshumör ikväll!*
För att den ska träffa rätt och för att sära lite på blygdläpparna samtidigt. Den glider in lättare om man tar tag i den o styr rätt s a s. Slipper att han trycker på hårt i fel vinkel o ändå inte lyckas komma in o att det bara stramar. Ibland har man inte hunnit få ut lubrikationen på utsidan av läpparna o då kan det ta emot när han tränger in. Så sprida fukten, kanske ibland leka lite med den o gnida den mot öppningen som en teaser lite innan den tränger in helt.
Jag tycker det mest upphetsande med hela samlaget är när (om) hon tar tag i kuken och styr in den. Bara jag som tycker så?
Jag gör det. anledning: killar är inte så träffsäkra
Jag tycker det är sexigt när vi kan hångla och kåta upp varandra och han hittar vägen själv... men nu råkar han inte vara så bra på det så jag får ofta hjälpa honom istället. Tycker att det skapar en liten paus i intensiteten i förspelet och sedan blir det inte lika hett igen.
Att styra in den är ju en signal om att man vill.
Jaaadu, inte för att jag är den som tar emot men det är väl i det närmsta logiskt, det är ju inte en ggn man råkat kittla till lite för långt bak o det är om inget annat rätt upphetsande att hon tar ett fint tag o ser till att den trycks in rätt.
För det mesta sköter jag det själv. Det är när vi tar en snabbis som hon gärna vill styra den rätt. Oftast så slickar jag henne riktigt blöt och då halkar han in så fint.