• mortill2

Någon som packat ner en Phil and Ted Sport i en airshell väska?

Vi ska till Puerto Rico Gran Canaria nu i december med våra 2 barn, 8 månader respektive 2 år  och vi kommer behöva ta med vår Phil and Ted vagn dit.

Någon som har använt airshells väskor till vagnen eller räcker det med bubbelplast runt om och sen i med allt i en sån där påse man köper på Arlanda?

Tycker det vore smidigt med en vagn istället för två..

Hur skulle ni göra?

• Svar på tråden Någon som packat ner en Phil and Ted Sport i en airshell väska?
  • Fiansess

Den här frågan puffar jag upp då vi åker nästa vecka !!

Vi ska också ta med vår Phil and Ted, och när jag ringde till Malmö nu (som vi flyger från) visste hon inte att det var krav från annat än solresor och ryanair med airshells utan att det skulle räcka med den påsen man kan köpa för 40kr.

Vi chansar dock inte utan hyr en för 149:-, men får den plats??

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Fiansess
    Fiansess skrev 2011-11-22 14:41:25 följande:
    Den här frågan puffar jag upp då vi åker nästa vecka !!

Vi ska också ta med vår Phil and Ted, och när jag ringde till Malmö nu (som vi flyger från) visste hon inte att det var krav från annat än solresor och ryanair med airshells utan att det skulle räcka med den påsen man kan köpa för 40kr.

Vi chansar dock inte utan hyr en för 149:-, men får den plats??
    Svarar på min egen fråga då jag hämtade in och mätte vagnen och ser att den ska få plats utan problem .
  • mortill2

Åh va bra att den fick plats. Vi köpte en begagnad vagn istället så jag har helt glömt bort att jag frågat här :) Ska ni också till Puerto Rico?

• Fiansess

En beg syskonvagn då? Eller tar ni två? Vi har velat fram o tillbaka men tar nu PT:n då det är skönt med bara en och vi kan packa strandväskan däri när vi går till stranden Vi ska till San Augustin.

• mortill2

Ja vi köpte en syskonvagn för 500 som vi inte behöver va så rädda om. P&t är ju smidigare men jag e rädd att den ska gå sönder så den här blir nog bra. :) Äldsta killen kommer inte åka vagn hela tiden men det e skönt att ha med sig den på kvällarna när man ska ut o äta ifall de somnar.

Svar på tråden Någon som packat ner en Phil and Ted Sport i en airshell väska?