• Akira78

Behöver VITA LÖGNER till nyårsafton

Hur lurar jag släkten utan att berätta????

Jag ska med sambon till hans familj imorgon och fira nyårsafton med dem.
    Har ni tips på VITA LÖGNER som gör att jag undviker misstanke och frågor (är bara i vecka 6).

Detta är mycket viktigt då en kvinna i släkten ska gå på sin andra provrörsbefruktning i januari och jag vill inte att hon ska få reda på detta ännu, hon har det jobbigt nog som det är.

Tacksam för tips

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-30 21:13:39:
    Alkohol - nej tack!

• Svar på tråden Behöver VITA LÖGNER till nyårsafton
  • Jessa med 3

Chaufför? Antibiotikakur?

• Norahs mamma

Lite ont i huvudet...
    Känner inte för det...
    Har tagit nån tablett (värktablett?) som man inte bör dricka tillsammans med...

Antar att det är för att slippa skumpan som bjuds?

• piffan

Har du körkort så kan du ju säga att det är du som kör o måste därmed hålla dig nykter

• Pyret3

Menar du att du inte kan dricka något och på så vis kan bli utfrågad? Du kan väl skylla på att du kör.
    Jag förstår att ni inget vill säga än, jag var likadan i början.

Hoppas ni får en trevlig kväll, och grattis till magen

• linda87

värktabletter är ju ett säkert kort jag blandar aldrig de me sprit.

• Pilla70

köp aloholfritt vi och häll över i vanlig vinflaska och låtsas som ingenting, gjorde jag när vi var på en fest
    '

• äntligen gravid

Grattis till bebben!

Antibiotika var ju bra som Jessa sa, och om de undrar för vad är det bara att säga någon "kvinnogrej" så frågar de inte mer

• MaRiKa H

Kolla upp i fass efter en ofarlig medicin för ofarlig åkomma men som inte rekomenderas alkohol.

Jag skyllde på mitt magsår, sa att det inte var nåt allvarligt så, men att jag blivit råd att inte dricka alkohol så det fick "läka"

• Akira78

Gäller så klart alkohol som jag glömde att skriva ut.

Antibiotikakur eller annan värktablett låter vettigt.
    Måste hitta en bra variant dock, svärmor har nästintill ett eget apotek hemma och kan alldeles för mycket om alla möjliga åkommor.

Skulle skylla på chaufförgrejen om det inte var så att vi ska sova över, de bor nämligen 20 mil bort.

Tack för svaren och ha en trevlig nyårsafton!!!

• Akira78

Tack för alla som svarat.

Jag ska nog försöka mig på någon form av diffus magont, eller kollar fass för lämpligt preparat.

Det är som sagt mycket känsligt då svägerskan försökt få barn så himla länge och nu har snart alla syskon barn före henne. Tänk vilken lycka att kunna bli gravid över huvud taget.

Måste ut med hunden nu - tack igen för svaren!

Svar på tråden Behöver VITA LÖGNER till nyårsafton