Berätta om ditt mest upphetsande sex du haft!
Vore intressant att höra olika sorters sex och få lite inspiration till nya härliga sex
Vore intressant att höra olika sorters sex och få lite inspiration till nya härliga sex
när jag kn...la en kille med strap-on=)
Var när jag var i 20-årsåldern, hade sex med min tjej i samma ålder. Hon hade den sexigaste kroppen jag någonsin upplevt, kommer ihåg särskilt en gång när hon red mig och lutade sig bakåt så mycket hon kunde och stödde sig på ena armen medan hon smekte sin clitta med andra handen. Blev liksom en vinkel där man såg extremt tydligt hur kuken åkte in och ut, hur de inre blygdläpparna följde med i rytmen o.s.v. Vad som gjorde detta till ett minne som sticker ut är dels just minnet av hennes fitta som inte var av denna jord, dessutom hur vansinigt kåt och vild hon var...
Det var faktiskt för några veckor sen, med min pojkvän :P
Vi hade hans kompis sovande över, så han fick ta sängen. Vi gosade ner i soffan & tände lite värmeljus för att bara gosa. Men så blev han lite kåt, slet av mig mina sovkläder(t-shirt & fula trosor!!) & spände på mig så soffan flyttade på sig. Han fick sätta igång musik, hålla för min mun med två händer & husha mig, för jag bara skrek av njutning.
Det var hårt, brutalt, rått & bara så JÄVLA bäst!
Våran bröllopsnatt för 5 år sedan!
Det började romantiskt och mjukt med ett bad då vi tvättade av varandra varsamt..
För att sedan övergå till hett, hårt sex där jag red mannen och han därefter tog mig analt i duschen!
Har nog aldrig varit så upphetsad, hela hotellet måste ha hört oss! Blev ett häftigt minne!