Inlägg från: Soffpotatis |Visa alla inlägg
  • Soffpotatis

Glamour

Jag kollar Skäms kan inte låta bli..

• Soffpotatis

Blev lite fundersam.. Varför vill Marcus att hans dotter ska heta Forrester i efternamn ? Det namnet är ju inte deras. Donna gifte sig till namnet.

Vänta nu lite..Adopterade Eric Marcus iallafall ? 

Stephanie såg lite brydd ut när Marcus frågade men det va kanske bara jag som såg i syne : )

Tycker nog att Taylor är patetisk med hennes prat om Brooke och hennes slampighet men hon är likadan själv : )

Hon ska vidare till nästa bror tids nog.

Hopes präktighet har gått överstyr...vem orkar vänta så länge ? Inte undra på att Liam drar.

Trevlig lördag alla GlamourareSolig             

• Soffpotatis

Undar om tiden Gladräcker för avslöjandet ? Så Glamourit om den inte gör det

• Soffpotatis
    Soffpotatis skrev 2011-10-24 18:16:13 följande:

Undar om tiden Gladräcker för avslöjandet ? Så Glamourit om den inte gör det

Aaaaaa men dååå. Imorgon så kommer sanningen fram.
  • Soffpotatis

Missade igår men behövs det uppdatering Flört.  Dom står väl kvar i samma rum som i måndags¨?

Kul att Bridget kommer tillbaka. Undrade för ett tag sen vart hon och bebisen åkte till och varför ?   

• Soffpotatis

Ååå då måste jag in på fejjan Skrattande

• Soffpotatis

När barnen försvinner så är dom i Paris Skrattande men jag har ingen aning var han är.

Miss Helena har du någon aning när denna nya Rick kommer in ? Lite spännande.

Hahaha kan nye Rick va sämre skådis än Ridge ?  Varje gång han pratar eller ska spela så tänker jag avdankad porrskådis Skrattande     

• Soffpotatis
    SatuSv skrev 2011-11-12 20:13:15 följande:
    Hahahha avdankad porrskådigSkrattande 

jag tror att vi ligger typ 3-4månader efter... Inte som våra bästa år då ligger vi 4år efter.

Skrattande kolla nästa gång. Allra helst när han ska va sexig för Brooke.Hans mörka raspiga stämma.Tre dagarsstubbetFlört. Jösses.

Dom är skitrika Forrester men jag tycker att Steffis rum va medelmåttigt. Jaja så är det med det Glad

Ta in Bill i flickrummet och låsa dörrenFörvånad jag hade hoppasts på en olåst dörr och lite mer hud Tungan ute. Skandal. hehehe.    
  • Soffpotatis

Jag har missat lite.... När och varför flyttade dom ut från våningen som Steffi köpte ? Har helt tappat namnen på dom Förvånad

• Soffpotatis

Va f-n Hope ! Ge dig nu.. Nu tycker jag synd om Liam. Väntar och väntar och sen Nej jag vill vänta tills vi gifter oss.

Stackars kille. Jag hade själv legat bara för att Steffie inte ska få komma till Skrattande 

• Soffpotatis

Taylor har inte rätt frissa heller. Den vingen hon har på ena sidan är inte snygg Förvånad. Ridge är också nyfrissad Skrattande

• Soffpotatis

Nya Rick har inte gjort entrè än...väntar Skrattande.  

Svar på tråden Glamour